Kan plug-in niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
279
Ik speel al jaren met 2 verschillende accounts LandLeven op Facebook in Chrome tot dat gisteren ik ineens de volgende melding krijg: Kan plug-in niet laden
Ik heb al van alles geprobeerd, maar niet werkt. Ook in Firefox werkt het niet. Alleen in Maxthon cloudbrowser werkt ie. Wie heeft een oplossing?
 
Ik bedoel meer: Flash wordt standaard voortaan uitgezet door de grote browsers, in plaats van standaard aan. de "plugin" die je niet kan laden is misschien flash
 
Dat klopt, maar die staat gewoon aan. Op mijn oude PC en mijn laptop werkt het spel wel gewoon.
 
In Opera deed de flash het eerst wel, maar nu ook niet meer. Is er nu niemand die een goede oplossing heeft?

Update: Inmiddels krijg ik een melding: Couldn't load the plugin. Wat moet ik daar nou mee? Ik heb de nieuwste versie geinstalleers en niets helpt
 
Laatst bewerkt:
Is hier nou niemand van de computer experts hier die een oplossing heeft voor dit probleem? In eerste instantie hielp systeemherstel wel voor Opera, maar vanmorgen laadde Flash weer niet in Opera. Overigens werkt mijn TV kaart ook met Flash en die doet het prima en zo ook Maxthon Cloudbrowser, maar de nadere browsers Firefox, Opera en Chrome vertikt Flash het om mijn spelletje te laden. IE gebruik ik nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan