processor presteert slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog altijd de stock amd cpu koeler.
Die zal ik ook nog moeten vervangen.

Dragon computers had mij die psu aangeraden en ik dacht dat zij wel wisten wat goed genoeg is.
Ik heb contact opgenomen met dragon computers en zij zijn er heilig van overtuigd dat deze voeding continu 600Watt kan leveren.
Ik heb ze nu nog een mail gestuurd met jouw bron maar ze hebben nog niet geregeerd.
Tweakers is de enige site die zegt dat het piekvermogen van dit ding 600Watt is en het constante vermogen slechts 450Watt.
De rest van de sites trappen er allemaal in (waaronder ook deze https://nl.hardware.info/product/267895/xilence-performance-c-600w/specificaties) en denken ook dat dit ding altijd 600Watt kan leveren.
Ik ga eerst eens proberen om dragon computer te laten beseffen dat ze mensen een 450Watt voeding verkopen waarvan heel veel mensen (waaronder dragon computers zelf) denken dat ze een 600Watt power supply krijgen.
En zo mijn geld terug probeer te krijgen en dan kan ik een corsair 80+ echte 600Watt voeding kopen en een betere cpu koeler.
 
Heel simpel, haal het zij-paneel van je kast eraf en kijk op de sticker op de voeding...
Xilence heeft meer van dat soort fratsen waarmee anderen op het verkeerde been worden gezet, je bent niet de enige, lees deze topic eens, exact hetzelfde verhaal...:rolleyes:

Verwijs ze in je mail eventueel naar die topic als ze niet overtuigd zijn :confused:
 
Dragon computers blijft zeggen dat de voeding goed genoeg is zelfs nadat ik via meerdere bronnen te gebruiken heb bewezen aan hen dat de psu maar 450Watt is
 
Uiteraard zullen ze hun gelijk willen halen, verkocht is verkocht...
Beetje flauw dat ze hun fout niet willen toegeven.
Op hoop van zegen dan maar dat deze het beter doet dan dat ms-tech ding...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan