Mediaplayer vraagt inlog naam en wachtwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie.D

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
115
Hallo , ben bezig met een mediaplayer en een vinding naar de pc aan maken.
PC windows 10
PC mappen zijn gedeeld
Netwerk instellingen delen geavanceerd >> alle netwerken >> met wachtwoord beveiligen uitgezet.
Onder netwerk zie ik de mediaplayer en kan op de harddisk , maar anders om niet kan niet van mediaplayer naar PC dan komt inlogscherm :(

Hoe kan ik dit uitzetten dat de mappen gewoon gedeeld worden.

Bedankt en grooetjes

Nathalie
 
Hoi,
Ik denk dat dan bij de instellingen van de betreffende mediaplayer moet zijn, maar we weten niet welke mediaplayer het is (merk/type).
 
Hoi het gaat om de EnVivo ENV1101 , krijg als ik naar netwerk de PC gaat een inlogscherm die vraag gebruikersnaam en wachtwoord en zal niet weten hoe verder :rolleyes: :(

Bedankt voor u hulp
 
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar hier is een deel v.d. handleiding waar ik ook niet veel verder mee kom. Hier is nog een deel.
Deze interessante link kwam ik tegen van mensen die hetzelfde probleem hadden, kijk naar de reactie van @Gem1e.
Daarvoor moet je wel het register induiken.
Probeer anders de optie "delen met wachtwoord" eens uit. Maak, voordat je begint, voor de zekerheid een systeemherstelpunt.
Zelf heb ik geen ervaring met Win 10 dus weet ik niet zeker hoe een en ander daar geregeld is.
Lees deze workshop onder het kopje "Sub Ethernet".
Ik neem aan dat je thuisnetwerk de status "Particulier netwerk" heeft en niet "Openbaar netwerk".
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan