Zoekfunctie speciaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Je verhaal over cache snap ik niet zo. Een cache is namelijk dynamisch. Bestanden komen en gaan afhankelijk van het aantal keer dat ze worden opgevraagd.]
dus de pagina word ingelezen en volledig op de hd van google gezet zodat zij weten vanwaar een term kwam controle
te zien bij het pijltje en bekijken in cache als de server de pagina niet meer kan tonen.

dus dan gaat men elke term pagina in cache plaatsen ook de autocomplete staat in files en zijn geen querys omdat het te traag is .

Ik weet het omdat een deel van voorontwerp van MIJ komt en de rest is regex de meeste zaken worden met één of twee regex uit gehaald. En ik zeg je dat het lijkt de eerste robots nog altijd dienst doet . google resultaten zijn laag (te laag) van kwaliteit. (eerste robot was ongeveer 50 a 70 lijnen code zonder : form en neven cron codes ).Ik ben van mening dat ik het beter kan dus ik ben beetje bij beetje eraan te werken omdat de meeste laadtijden niet meer aan mijn eisen voldoen.

Zeg me een term en of een plaats die hitnr 1 moet worden. Ik maak een pagina layout (html structuur) en jij plaatst de tekst omdat ik te veel fouten schrijf.
en we zullen zien. vervolgens geef je mij de tekst die onder de link moet komen let op ongeveer 30 woorden . Ik bepaal ook de link naar de pagina ernaar toe (die moet ongeveer 2 weken staan daarna verdwijnt die). Ik wil u bemerken dat elke betere universiteit één zoekrobot had en er competitie was (net als solar race) en weet dat de laadtijden in die tijd 56k modems 300ms was. Dus neem van mij aan ze zijn VEEL van hun pluimen verloren en soms denk ik dat ze kale kip worden.

Waar je mogelijks ook nog niet bij hebt stil gestaan dat facebook het aantal berichten heeft zien dalen sinds pokemon go. De melding van werknemers weg werken is niet onterecht en toont aan dat zij marktaandeel verliezen. Binnen kort reclame op pokemon go of een diertje bij veel reclame pannelen en het is compleet. Maar u krijgt van mij 1000 punten u blij natuurlijk en als ik dan uw buur 2000 punten geef . Dan ben je kwaad om mij en vraagt je af waarom jij dat niet krijgt. Als iemand enkele emmers lucht wil ik heb er genoeg staan maar de emmers krijg je niet .
 
Ik geef het op. Hobby vs Professional.
 
Met die algoritmes betwijl ik of je de ranking makkelijk op kan halen. Ik zou het meer op 'onmogelijk' gooien.
 
@php4u
Ben ik helemaal met je eens!
 
Ik denk dat de laatste paar posts hierboven een mooie samenvatting geven ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat je wens niet mogelijk is. Lees anders het topic even door over hoe en wat.
 
Dat heb ik ook gedaan maar kan het draadje niet meer volgen.

Maar met de Amazon API werken is niet onmogelijk dat weet ik zeker, er zijn zat andere die dit al hebben gedaan privé.
Dus..
 
Maar de API kan geen ranks uit de search ophalen.
 
Tja, dan moet je de documentatie doorspitten. Of kijk anders eens hoe die programma's dat doen.
 
Dat heb ik ook al gedaan zij maken gebruik van Amazon API en er is niet echt een documentatie meer lossen elementen hier en daar.
En die taal is echt helemaal nieuw voor mij daarom vroeg ik ook jullie hulp hierbij.
 
Kan je het niet aan die makers vragen?
 
Ja die laten we iets los waar ze iets vandaan halen maar niet hoe je zo iets bouwt want dan verdienen ze geen geld natuurlijk.
 
Vraag Amazone anders eens? En misschien weten de gevorderde buren op Tweakers het wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan