kleine letters bij antwoorden/doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Outlook 2013, Windows 8.1. Bij het antwoorden of doorsturen van een mail gaat het bericht plots in uiterst kleine lettertjes staan. Die zijn vrijwel onleesbaar, zodat ik er ook niets kan aan wijzigen. Bij geavanceerde opties vind ik geen mogelijkheid om hier iets aan te doen. Hoe kan ik dit oplossen? Het is de eerste keer dat dit gebeurt en ik hen zelf niets veranderd aan de instellingen. (bij het doorsturen komt de mail bij de bestemmeling aan in de normale lettergroootte)
 
Staande in het (te beantwoorden of door te sturen) bericht de CTRL toets indrukken -en ingedrukt houden- en vervolgens met je muiswieltje scrollen, helpt.
 
Laatst bewerkt:
En inderdaad, het helpt. Nu kan ik tenminste wijzigingen aanbrengen aan de mail die ik wil doorsturen of beantwoorden. Dank daarvoor. Maar daarmee weet ik nog altijd niet hoe het komt dat de mail overgaat op piepkleine lettertjes, want dat gebeurt nog altijd. Enig idee?
 
Misschien op dezelfde wijze als dat soms de toetsebordinstelling verandert : door per ongeluk de ctrl en de shift tegelijk in te drukken.
Mogelijk heb je per ongeluk een keer de ctrl toets ingedrukt terwijl je misschien de shift in wilde drukken om een hoofdletter te tyen en heb je daarbij tevens de scrollfunctie van de muis geactiveerd?
 
Ja, maar telkens ik op "doorsturn" of "antwoorden" klik krijg ik weer de onleesbare kleine lettertjes. Dat verandert door te zoomen met CTRL en scrollen; maar hoe kom ik zoals vroeger meteen terecht op de gewone mail-grootte zonder dat CTRL-scroll nodig heb?
 
Ik heb je advies gevolgd (CTRL) en vervolgens de laptop uit- en weer ingeschakeld en nu is het oké! Bij het doorsturen staat de originele mail nu in een normaal leesbare lettergrootte. Hopelijk blijft het zo! Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan