USB device?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markzeger1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2016
Berichten
2
Hoi,

Ik kan mijn computer niet meer opstarten. Ik krijg de melding:

Warning!!! USB device over current detected!!! Please remove over current device!!! System will **** down in .. seconds

Ik heb uiteraard al de usb sticks verwijderd en mijn computer open gemaakt en de usb kabels eruit gehaald en de computer geprobeerd op te starten.
Ook is ie al 2x naar de computer zaak geweest maar zij konden mij helaas niet verder helpen.

Iemand die hier wel raad mee weet?

Groet,
Mark
 
Ik had een usb die er voor zorgde dat ik draadloos internet kreeg. Dat maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit, ik wil hem gewoon normaal kunnen opstarten.
Met of zonder usb
 
Hallo

Een of meerdere u.s.b. poorten maken vermoedelijk kortsluiting naar de massa toe.

Oorzaak ??? opgeblazen i.c.'s op het motherboard ... defekte/kortgesloten u.s.b. connectoren ???

Kun je normaal gezien controleren d.m.v. multimeter (ohm/diodemeting).

Dit ... "Ook is ie al 2x naar de computer zaak geweest maar zij konden mij helaas niet verder helpen." vindt ik vreemd ...

Of .. ze vinden de fout niet ... , hebben u niet uitgelegd wat er hier gaande is , of ????

Indien al het bovenstaande voor u chinees is ... laten uitvoeren door iemand die weet met wat hij bezig is ...

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan