windows 2000 op mijn hp laptop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mina64

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2013
Berichten
23
Hallo,
Ik wil graag iets downloaden maar dat kan helaas alleen met Office 2000.
Hoe zet ik die weer op mijn laptop, ik heb windows 10, en heb wel cd's met Office 2000 erop, maar hij geeft elke keer foutmeldingen aan.
Ik wil alleen die driver downloaden en dan weer windows 10 erop zetten....

wie kan of wil mij helpen...het gaat om een sony walkman nw-hd5 (met harde schijf).

mvg, Mina
 
Kan me niet voorstellen dat je om iets te kunnen downloaden speciaal Office 2000 of Windows Server 2000 nodig hebt. Je hebt het over beide. Waar probeer je die driver te downloaden?
 
Laatst bewerkt:
Hallo edmoor,
Ik heb de driver al een paar keer geprobeerd te downloaden, maar hij doet het niet. Ik heb Sony gebeld en die hebben gezegd dat het alleen met Office 2000 kan, helaas kan het niet met een andere besturingssysteem, anders had ik al zelf opgelost...
 
De drivers kunnen alleen tot en met windows 2000 downloaden...volgens Sony...
Ik kreeg de link van hun en probeerde het te downloaden, maar helaas, hij deed het niet...

ja, edmoor, daar gaat het om, maar ik ben bang dat ik hem dan niet kan openen....

of installeren bedoel ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan je gewoon proberen. Eventueel in compatibiliteitsmodus.
Als 'ie het niet doet heb je er niks aan op Windows 10 en gaat het gewoon niet werken.
Dus ook niet als je eerst een oude Windows installeert en daarna upgrade naar Windows 10.
Zou ik ook niet gek vinden met zo'n oude driver.

Eventueel kan je wel een virtuele Windows 98 SE in Windows 10 op je PC installeren.
Dan heb je een kans dat het gaat werken. Dat kan overigens gratis:
http://digiex.net/downloads/downloa...ndows-98-virtual-machine-use-older-games.html
 
Laatst bewerkt:
hallo,
ik heb op uw link geklikt, maar ik krijg een melding, dat die gerapporteerd staat als onveilig..hele scherm is rood, dus ik gok het er niet op
 
Precies. Er is niks mis met die link. Ik gebruik 'm zelf al heel lang:
Capture.jpg
 
Laatst bewerkt:
En als ik windows2000 wil installeren krijg ik een foutmelding 1309 en als ik negeer, gaat de melding niet weg..

ligt het dan aan mijn laptop??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows 2000 is een server editie van Windows. Fout 1309 betekent dat 'ie een bepaald bestand niet kan vinden. Die versie ga je op je laptop naar mijn mening sowieso niet aan de praat krijgen.
 
Dat klopt edmoor, die versie doet het niet op mijn hp laptop...en sorry dat ik de link niet kon openen, het lag idd aan de hp laptop, ik heb het op mijn andere lptp geopend en niks aan de hand, alleen ik weet niet wat ik nu wel en niet moet downloaden, dus ik heb nu op win98 geklikt en die is nu aan het downloaden en ik kijk hoever ik kom...
 
Je hebt meer nodig dan alleen die Win98. Alles staat op die pagina uitgelegd.

Ik heb overigens net op mijn virtuele Windows 98 die driver gedownload en zonder problemen kunnen installeren. Uiteraard kan ik het verder niet testen omdat ik die Walkman niet heb.

Capture.JPG


Ik weet trouwens niet of de op die pagina genoemde Virtual PC 2007 gaat werken op Windows 10.
Zelf gebruik ik altijd VMWare Workstation, maar dat is niet gratis.
Hoewel... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,
Ik ga ff de link openen en proberen of ik er uitkom....

Hallo,
Ik open de link, maar als ik op : download microsoft virtual pc 2007 32 bit versoin of 64 bit version klik, krijg ik een kladblok bestand en als ik die open zie ik allemaal rare tekens...of doe ik iets verkeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
kan iemand mij uitleggen waarom ik een kladblok bestand krijg als ik de bovenstaand link open???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan