Port Forwarding - Student Complex

Status
Niet open voor verdere reacties.

JVHQ

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Berichten
10
Goedenmorgen!

Ik heb een probleem met het portforwarden van mijn router in het studenten complex, ik weet normaal hoe ik dit moet doen maar deze keer werkt niks van wat ik geprobeerd heb. Schijnbaar blokkeerd mijn router de website (https://hva.mapleta.com/) ik geloof dat dat poort 8080 moest zijn en die zit inderdaad ook dicht. Ook games port forwarden lukt niet helaas.

Er zijn 2 setups geprobeerd en beide via LAN sinds ik geen wifi gebruik voor mn desktop.

1. tp link WR841n router --> port forwarden zou te doen moeten zijn via deze router
2. directe kabel van de Genexis --> ook hier zou port forwarden een eitje moeten zijn

Daarnaast nog een programmatje gebruikt om het proberen open te zetten maar ook geen succes.
Ook heb ik voor de zekerheid dan toch maar verschillende soorten IP addressen proberen te port forwarden maar natuurlijk ook niks.

Nou zag ik wel dat bij cmd IPCONFIG bij verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: domain_not_set.invalid
staat, zou dit er mee te maken kunnen hebben en zo niet wat wel?

Als ik nog informatie ben vergeten te plaatsen dan zal ik dat zo snel mogelijk doen!

Reacties zouden heel gewaardeerd zijn!
Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan