Zoek Geforce 730 2 Gyg DDR5 kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Terrarabo: Ik heb sterk het idee dat de door jou gelinkte graka niet SFF is (Small Form Factor), terwijl de TS daar wel (impliciet) om vraagt...
Oftewel: Hij zoekt een ("krachtige") graka die past in een SFF pc.

Tijs.
 
@Terrarabo: Ik heb sterk het idee dat de door jou gelinkte graka niet SFF is (Small Form Factor), terwijl de TS daar wel (impliciet) om vraagt...
Oftewel: Hij zoekt een ("krachtige") graka die past in een SFF pc.

Tijs.

Klopt, de enige kaarten die in de SFF passen zijn low profile met een slot en moeten met een voeding die 300 W levert werken.

Dat beperkt mijn keuze. De reden waarom ik naar een betere kaart dan de 5450 zoek is dat i k War Thunder speel en met de 5450 is de grafische modus erg laag.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nog een paar alternatieven waarbij beweert wordt dat ze Low Profile zouden zijn, en inderdaad geen van allen heeft DDR5 maar wel DDR3:

link (kan, vlgs. aangifte, met minimaal een 300 watt voeding gebruikt worden)
link (kan, vlgs. aangifte, met minimaal een 300 watt voeding gebruikt worden)
link (dit is geen GT 730 maar een AMD Radeon R5 230, lijkt extreem weinig stroom te gebruiken vlgs. specs)
link (dit is een AMD Radeon R7 240, mogelijk te hoog energieverbruik: 50 watt)
 
@ Allen,

Allemaal dank voor de tips en de genomen moeite, maar ik ben het spoor een tikje bijster. Vel verschillende antwoorden (o.a. ook via de Dell community m.b.t. de Optiplex 755 SFF) en ik denk erover om ofwel een systeem zelf te gaan bouwen of van dit aanbod gebruik te maken.

Zie aanbod: simpele midi pc behuizing met 450w voeding
dvd brander
ASRock moederbordje
AMD FX4300 quadcore 4x3,8Ghz
4GB ddr3 RAM
500GB Harde schijf
Nvidia GTX750ti/2GB videokaart

€300.-
Dit is een hele verbetering ten opzichte van nu en hiermee kunt u ook nog een hele tijd vooruit met uw gebruik.

Vinden jullie dit een goed aanbod of is het aan te bevelen om zelf een systeem in elkaar te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan