Icoon buroblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
254
ik heb op mijn buroblad 'n icoon staan van, Darts uitslagen. Normaal als ik daarop klik opende hij gewoon de desbetreffende site als ik hem nu wil openen krijg ik steeds het schermpje met 'n witte balk waarop staat, Bestand downloaden-beveiligingswaarschuwing Naam:Darts uitslagen_url Type:Onbekend bestandstype Van: C:\Users\.....\Desktop
Dan staat er openen, Annuleren. Als ik op openen klik gaat hij gewoon open.
Deze melding heb ik eerder nooit gekregen. Wat moet ik doen om te zorgen dat ik die melding niet meer krijg en dat hij normaal opent.
Alvast bedankt Fokje
 
Gooi hem weg. Ga naar die website en sleep de favicon naar je bureaublad.
 
Nooit van gehoord favicon en weet ook niet wat deze precies doet en wat ik moet doen, ik zie ook dat het in het Engels is.
 
Ik dacht dat het een website was waar je naar toe wilde gaan maar je wilt een bestand downloaden? Welke bestand dan een waar vandaan?
 
ik wil juist naar die website en geen bestand downloaden.
 
Ga naar die website en maak een nieuwe snelkoppeling op het bureaublad en probeer deze te openen. Dat schrijft edmoor, alleen hij sleept de icoon/pictogram in de adresbalk naar het bureaublad.
 
alleen hij sleept de icoon/pictogram in de adresbalk naar het bureaublad.

Waarmee je dus op de meest eenvoudige manier de snelkoppeling maakt ;)
 
Soms 'zeggen' plaatjes meer dan woorden alleen : Klik (Vandaar dat we zo graag stripboeken lezen of lazen) ;) :D
 
In mijn geval: Lezen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan