Outlook.com in Windows 10 Waar bevindt zich de map archiveren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
106
OS : Windows 10
email prog.: outlook.com

Hallo;
In mijn outlook.com email programma wil ik bepaalde berichten bewaren en daarvoor is de functie Archiveren uitgevonden, alleen nu is mijn vraag waar bevindt zich die map ?
Als ik in een bericht regel klik op Archiveren wordt de betreffende regel inderdaad verplaatst, alleen waarheen wordt niet vermeldt !! Kan ik ook zelf een map maken waar ik genoemde regels in kan verplaatsen. In mijn vorige e-mail programma Windows Live Mail 2012 had ik een map gemaakt in Mijn documenten genaamd "Email Bestand en datum van-tot" Alle berichten die ik na verloop wilde bewaren verplaatste ik naar deze map door eenvoudig kopieren/plakken.


Wie kan mij helpen ?

Groetjes ; Hindrik
 
Outlook.com is geen e-mailprogramma maar is volledig webbased e-mail.
 
Ja het is wat met dat Microsoft gebeuren al het om mail gaat. Diverse mailprogramma's hebben de revue gepasseerd de afgelopen jaren, tot soms grote ergernis. :evil:

Is er nog hoop na windows outlook.com. Voorlopig wel, want bij mij, heb ik hem ook nog. Lukt het jou ook ?. Ik ben benieuwd.

http://www.seniorweb-leek.nl/ja/art...a-30-06-2016-niet-meer-met-microsoft-adressen

Misschien is dit ook wel leuk om even je tanden in te zetten.

http://members.ziggo.nl/jdpt/pccursus/outlook_hotmail.htm#ordenen
 
Laatst bewerkt:
Outlook.com vraag waar is de map Archiveren

Hallo gast0205,
Alles goed en wel maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag : waar bevind zich de map Archiveren: ?

Hindrik
 
Maar je zegt ook niet of je het al (iets) geprobeerd hebt.

zo ziet het eruit, zelf aanmaken.

archiefmap.PNG

Anders proberen in webmail een map aan te maken.
 
Laatst bewerkt:
Waar is bde map Archiveren in outlook.com

Hallo,
Ok, is begrepen, vriendelijk bedankt hier kan ik mee verder.

Hindrik
 
Graag gedaan. Lukt het niet dan gewoon terug melden. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan