Wordpress website Contact Form postcard (anschitkaart) style?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Berichten
113
Hallo,

Ik heb een Wordpress website en gebruik Contact form 7 en de plugin Contact form 7 Custom Skins.
Maar laatst kwam ik een contactform op een website tegen in de vorm van een soort "ansichtkaart" postcard. Waarop mensen hun naam, mail en bericht konden invullen (zie voorbeelden in de links).
ContactForm_kaartje.jpg
ContactForm_kaartje2.jpg
Ik vind dit zoiets gaafs, dat ik het ook wil! Maar hoe? Met de contact form 7 costum skins ben ik te beperkt in de mogelijkheden zoals de voorbeelden.. Ik kan wel een leuke button ontwerpen en een stippellijn eromheen laten lopen, maar dat is niet zoals in het voorbeeld, wat ik het liefst wil hebben. Ik heb al een zoektocht gedaan naar plugins (wil er ook wel voor betalen) maar kan niet zo'n mooi contactformulier kant- en klaar/of als template vinden. Iemand een idee? Suggestie? Ben helaas geen css expert daarin..
 
Ja klopt! Je hebt ook prachtige psd (photoshop) postcards templates om voor je website gratis te gebruiken. Alleen hoe zet ik deze postcard design achter mijn Contact Form? Want de invulvelden moeten natuurlijk wel werken, of eroverheen geplaatst worden..?
 
Helaas, daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven.
 
Wat houdt je tegen om CSS te ontdekken? ;)
 
Wat is de website waar je dat gezien hebt?
Ja kan dan in de bron kijken hoe deze is gemaakt of waarmee ;)

Verder heb je overal je vraag al gesteld en een van de antwoorden was:
Contact Form 7 is hier juist heel geschikt voor, omdat ze veel simpeler zijn dan alternatieven als Ninja Forms, Gravity Forms of Quform. Je kunt met CF7 heel goed zelf HTML om je inputs zetten en het zo in elkaar bouwen. Maar inderdaad, als CSS je niet goed ligt dan zul je iemand moeten zoeken hiervoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan