Herstel met acronis true image

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
Vandaag iets raars meegemaakt, gisterenavond pc normaal afgesloten.
Vanmorgen opstartmelding, windows voorbereiden en daarna een nieuwe win 10 ...
Gelukkig maak ik dagelijks een image van c, dus deze van gisterenmorgen terug gezet en alles ok.
Behalve google chrome ... na het terugzetten van een image moet ik google volledig opnieuw naar mijn hand zetten.
Zonet op laptop ook hetzelfde eens gedaan en ook daar is achteraf een nieuwe chrome geïnstalleerd.

Iemand een idee waarom IE, firefox en opera allemaal ongewijzigd zijn ( instellingen , favorieten etc ) en chrome niet ??
 
Even een wilde gok. Zou het kunnen komen doordat je wel/niet ingelogd bent bij Google?
 
Ik heb datzelfde ervaren, na het terugzetten van een windows systeem dat Chrome naar zijn initiële situatie word teruggezet.
Ik zou graag lezen of iemand weet hoe dat zit.

Toegevoegd: ik log nooit in op google (heb ook geen google account), dus dat kan het niet zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik log ook nooit in op google, wel om mijn gmail te lezen, maar ik log altijd uit ....
blijft ook nog vraag natuurlijk waarom windows zich opnieuw geïnstalleerd heeft ...
 
Dat ligt aan de nieuwste build van Windows. De talrijke updates zijn voor Microsoft kennelijk reden geweest om een soort van volledige herinstallatie van Windows te doen. Ik ben het sinds 1 augustus op alle machines die ik ken, tegengekomen, ic. bij de update naar de Anniversary editie, tijdens de installatie nagenoeg dezelfde schermpjes als vorig jaar van de update van 7 of 8 naar 10.
 
strange, want automatic updates staan hier overal uitgeschakeld ...
de dag zelf had ik 5 updates voor office, handmatig geïnstalleerd en pc herstart, zonder melding.
Ook bij afsluiten dag ervoor geen melding van installatie updates !
 
ik begin stilaan het vliegend sch**t te krijgen van windows ... automatische updates staan uitgeschakeld, vanmorgen paar uurtjes op pc gewerkt zonder probleem, afgesloten en een uurtje later opgestart, weer een nieuwe, kale win 10, *** !!! :mad::mad:
 
ik begin stilaan het vliegend sch**t te krijgen van windows ... automatische updates staan uitgeschakeld, vanmorgen paar uurtjes op pc gewerkt zonder probleem, afgesloten en een uurtje later opgestart, weer een nieuwe, kale win 10, *** !!! :mad::mad:

Dat is precies de reden waarom ik nog op Win7 zit.
Ik krijg veel klachten van mensen met een win10 pc en bijna allemaal komt het door het update mechanisme: vastlopers, 3 dagen en nachten de pc aan moeten laten staan, reset naar installatie status, etc. etc.
 
Dat is precies de reden waarom ik nog op Win7 zit.
Ik krijg veel klachten van mensen met een win10 pc en bijna allemaal komt het door het update mechanisme: vastlopers, 3 dagen en nachten de pc aan moeten laten staan, reset naar installatie status, etc. etc.

zoals ik schreef, mijn updates zijn uitgeschakeld !!
 
Dat ligt aan de nieuwste build van Windows. De talrijke updates zijn voor Microsoft kennelijk reden geweest om een soort van volledige herinstallatie van Windows te doen. Ik ben het sinds 1 augustus op alle machines die ik ken, tegengekomen, ic. bij de update naar de Anniversary editie, tijdens de installatie nagenoeg dezelfde schermpjes als vorig jaar van de update van 7 of 8 naar 10.

vandaag weer prijs .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan