geen categorieen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimSKkim

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2016
Berichten
8
Hallo,

Ik heb een nieuwe emailbox aangemaakt waar we met meerdere mensen in moeten gaan werken. Ik heb deze in outlook geimporteerd en wil hier categorieen / kleuren gaan gebruiken om aan te duiden wie wat moet oppakken. De eerste mailbox kan daar zonder problemen gebruik van maken, rechtermuisknop / categorieen. Echter bij deze kan ik het NERGENS vinden, de optie is er simpelweg niet. Hoe kan dit?

Alvast enorm bedankt, Kim
 
Hallo Kim. Hier schrijft men: [FONT=&quot]Categorieën werken niet voor berichten in een IMAP-account. Lees verder in de link

Is dit mogelijk bruikbaar?

[/FONT]
https://support.office.com/nl-NL/article/Een-kleurcategorie-aan-een-e-mailbericht-toewijzen-cbaf6ad3-f2c8-4e7d-8b1d-e9345f3821a0
 
Bah.. ik was hier al een beetje bang voor.. Is er een manier om dat te omzeilen? Ik heb ze echt nodig namelijk.. En die eerste e-mail is op dezelfde manier geintegreerd, dus waarom werkt die dan wel?
 
kan dit niet. Hoop het anders kun je het wel vergeten lijkt mij.

archiefmap.PNG
 
Nog even doorgekeken, maar het zijn beide IMAP adressen, en bij de eerste kan het wel en de tweede niet?

aapassing: De eerste wordt vanuit de hosting als IMAP opgegeven en is ingesteld in outlook als Pop3 en dat gaat goed.. nu heb ik geen besef van de betekenissen hiervan. Kan ik de 2e ook zo instellen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan