Hulp gezocht (evt tegen betaling)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarlsBro

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
42
Beste Programmeurs!

Ik ben zelf absoluut geen programmeur! hoewel? dat is niet helemaal waar... Ik ben een CNC programmeur, maar dat ter zijde..

Situatie: Ik heb een digitaal boekenpakket welke ik alleen als ik ingelogd ben kan bekijken via mijn webbrowser.

Wat ik graag zou willen: Een programma'tje evt iets dergelijks als een mouse recorder, waarmee ik automatisch door het digitale boek heen blader en steeds screenshots maak, zodat ik hiervan mijn eigen pdf boek kan creeeren.

Neem evt. contact met mij op via een private message.
 
dus je kan cnc tof

je zou dus mechanisch iets kunnen maken met een foto toestel en een remote knop en telkens je een pagina verschuift met een rubbertje en vasthoud met een klein ijzeren lipje
dus bij elke einde slag kan je dan die remote bvb die metalen (darm) drukknop remote laten indrukken dan heb je alles op een sd staan.

je kan ook een webpagina maken met upload en het upload veld onmiddelijk laten actief plaatsen. vervolgens capture= naar een tablet laten gaan en zo de foto toestel van tablet gebruiken. één nadeel is dat je bij elke foto zou moeten drukken. maar als je twee c-profielen zou nemen kan je hem ertussen schuifen en zo zou de tablet stabiel liggen tov boek.

denk ook dat je met een leertje over een tablet zou kunnen bedienen en met de juiste afstanden en een groef die een staafje(met een leertje) over de tablet zou laten bewegen zouden de foto's zo goed als automatish getrokken kunnen worden.
 
hahah geniaal!!

Nee, Ik zat meer de denken aan een een programma'tje zoals ghostmouse; en dat vervolgens combineren met autohotkey.
Mechanisch is wel prachtig natuurlijk, maar t moet een beetje simpel blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan