Webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobelvin

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
226
Hallo,

ik weet niet of deze vraag hier op zijn plaats staat maar kon niet vinden waar anders ! :eek:
ik maak gebruik van "webmail" van telenet, als ik naar de webpagina ga komt hier nu automatisch mijn e-mailadres(login) en password te voorschijn, ik wens dit uit te schakelen omdat ik mijn laptop wens te verkopen en anders andere personen(die de pc kopen) kunnen inloggen op mijn webmail, hoe kan ik deze gegevens verwijderen zodat ze niet meer terugkomen? dit is ook het geval op andere websites waar gegevens automatisch ingevuld worden, kan iemand mij raad geven aub? :)

Alvast bedankt,
Danny
 
Ik zou sowieso je hele Windows resetten (lees: schoon installeren), want met een gebruikte versie van Windows is er altijd nog wel een spoortje van jou te vinden...
 
Precies. Er blijft nog wel meer achter als je bestanden verwijderd. Met een eenvoudige tool als Recuva is je verwijderde data gemakkelijk terug te halen. Voorzie het best de laptop van de fabrieksinstellingen of verse installatie.
 
Welke Windows-versie heb je? Als je Windows 10 hebt kun je rustig je harde schijf formatteren, en vervolgens Windows opnieuw installeren met een van tevoren gemaakte opstartbare USB-stick. Gebruik daarvoor de Windows Media Creation Tool hier.

Windows wordt aan de hand van een hardware-ID opnieuw geactiveerd.
 
hallo,

Bedankt allemaal voor de reactie, maar,

het is een oude laptop nog met VISTA erop, hoe clean ik deze het beste op, heb geen VISTA versie meer en ook geen herstel CD voor fabrieksinstellingen terug te zetten, is er een andere manier om toch alles een beetje op te ruimen?

alvast bedankt,
danny
 
hallo,

bedankt iedereen voor de hulp, ik weet hiermee voldoende !! :thumb:

groetjes,
danny
 
Oke graag gedaan namens allen zeg ik dan maar. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan