Na windows 10 update openen bijlagen niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

KSneijders

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2016
Berichten
2
Hallo,

Ik werk als ICT beheer / Webshop beheer stagiair in een bedrijf, en er is vanmorgen een Windows 10 update uitgekomen.
het gaat om deze update: Update voor Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen
(Waarbij inloggen grafische veranderd net zoals het start menu)

In ieder geval, sinds vanmorgen na de update kan er op geen van de pc's via Windows live mail meer bijlagen openen.
Wel kan je de bijlagen opslaan en dan openen, maar als je 3+ bijlagen per email hebt is dit nog al onhandig.

  • Het maakt niet uit of je Windows live mail of Windows zelf opnieuw opstart.
  • Ook heb ik naar standaard programma's gekeken (voor het geval dit gereset was door de update).
  • Welk extensie het bestand ook heeft hij reageert niet. (geen extra processor power gebruikt), (ligt dus ook niet aan applicatie software update).

Ik heb op internet gekeken, maar aangezien deze update redelijk recent is, kon ik nog niets vinden.
PS:
Op 1 van de pc's was Windows live mail nog nooit eerder geconfigureerd (nog nooit opgestart), dat heb ik toen gedaan, en daar deed het het wel.
Alleen zijn er aan de Windows live mail 15-20 email accounts aan verbonden, dus opnieuw installeren is een beetje mijn laatste hoop.
 
Ehh, jij bent op de hoogte van het feit dat Microsoft een maand of 4 geleden 'de stekker uit Windows Live mail' heeft getrokken?

Klik
 
Laatst bewerkt:
Ehh, jij bent op de hoogte van het feit dat Microsoft een maand of 4 geleden 'de stekker uit Windows Live mail' heeft getrokken?

Nee, dit wist ik niet, heel erg bedankt, ik ga er dus vanuit dat dit niet door windows zelf opgelost gaat worden, nu hoop ik toch eigenlijk dat er wel iets van een oplossing komt, misschien weet iemand iets?
 
Laatst bewerkt:
Overschakelen naar outlook.com is een optie.

Lees ook puntje 4 onder de genoemde opties.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan