Hulp gevraagd (betaald)

Status
Niet open voor verdere reacties.

plintjes

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2016
Berichten
51
ik ben al enige weken bezig mijn mijn eigen site, echter willen 2 pagina's niet lukken..

Ik wil de site z.s.m. online zetten, maar dan moet deze wel werken,

Is er iemand die (tegen betaling) die twee pagina's kan maken,

het gaat om de contact pagina

en pagina projecten, Daar moet een simpele viewer komen, thumbnails (links, rechts, of boven/onder maakt niet uit) als men daarop klik dat de foto en ware grote word getoond, volgens mij is dat niet heel erg moeilijk maar voor mij dus duidelijk wel

stuntenmetplinten.n;
 
Misschien een tip als je er moeite mee hebt, waarom niet Wordpress gebruiken? Of gebruik je dat al?
Die biedt een hoop (lees duizenden) plugins om dingen makkelijk toe te voegen. Misschien iets om over na te denken.
 
Dat had ik inderdaad al, maar was me toch niet mooi genoeg, maar bedankt voor de tip
 
Niet mooi? Er zijn duizenden templates voor die je in een handomdraai kan installeren.
Dat is nou de kracht van Wordpress. Desnoods kan je tegen betaling een eigen unieke template laten ontwikkelen. Er zijn vele webdesignbedrijven met WordPress in hun portfolio.

Nu moet je dus als je een pagina maakt alles steeds maar kopieren, en zelf in de HTML wroeten terwijl je daar geen kennis van hebt.
 
Laatst bewerkt:
ik wil het hebben zoals ik dat graag wil, wordpress is ook niet eenvoudig als je het goed wil doen, en zeker niet goedkoop. en ben startende ondernemer.
 
Wordpress is overigens gratis ter download, en ik gebruik het ook. En installatie is ook niet vreselijk moeilijk. Als je alle nodige gegevens maar bij de hand hebt.
Je overschat alles een beetje!

Ik zou zeggen, maak eens een subdomein of een aparte directory/map aan en test het eens uit.

Download is hier te vinden: https://nl.wordpress.org/
Enige wat je nodig hebt is een MySQL database, maar menig hosting heeft die wel.
 
Laatst bewerkt:
ik weet hoe dat werkt met wordpress, mijn vorige site had ik daarmee gemaakt, maar wat ik wil kost te veel geld. wordpress zelf is gratis maar alles wat ik wil kost enorm veel geld.
 
Maar je hebt dan wel meteen een hoop voordelen:

* Een makkelijk beheerbare site, in plaats van dat je nu met codes zit te rommelen waar je geen weet van hebt en steeds pagina's staat te kopieeren.
* Uitgebreide ondersteuning
* Minder zorgen en frustraties
* Een site die functioneel is voor iedereen, en niet door een code-foutje van je half werkt.

En er zijn ook mensen die voor low-budget een unieke template kunnen ontwikkelen. Dus installeer Wordpress eens, experimenteer ermee en kijk eens rond in de wereld van webdesigners.

En verder is er Contact7 als plugin, waarmee je contactformulieren kan maken in een handomdraai.
 
Dank je wel maar daar heb ik echt geen tijd voor, om te spelen met wordpress, ik betaal gewoon voor een werkende site, hoop ik,
 
Ja, maar wat nu als je nieuwe dingen wilt toevoegen?
Denk aan nieuwe pagina's? Contactformulier? Fotoalbum? Je betaalt dus liever klauwen vol geld i.p.v. een handig pakket wat je geld zou kunnen besparen?
Zeker voor een beginnende ondernemer klinkt het al heel aangenaam.
 
Nogmaals, alles wat ik wil in wordpress, kost geld, en daar moet ik eerst weer dagenlang aan gaan werken die tijd heb ik niet en de zin ook niet.
 
Wat zijn volgens jouw de kosten die je dan maakt? Want als je een template laat maken kost dat geld, en jij hebt er geen omkijken naar.
Ik snap niet daar je dan nog 'dagenlang' aan werkt?

Zoals ik zei: Je overschat alles een beetje. Een website met 15 pagina's heb ik ooit eens in een paar uurtjes omgezet naar Wordpress met kopiëren en plakken. Ik denk dat dit ook best voor jouw site zou gelden als je Wordpress zou kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Niemand?

Niemand die tegen betaling even een paar schoonheidsfoutjes wil fixen?
 
Contactformuleir is bijna af, wil je daar nog een hoop geld voor neerleggen?
Ik post de complete code daarvan wel... ;)
 
Laatst bewerkt:
Niet nodig, je contactformulier moet nu wel beter werken, zie andere topic.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan