Mylucky

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Heb sinds een paar weken te maken met Mylucky, bijlage, een soort zoekmachine/alternatief voor Google, waar ik iig geen zin in heb; zie b.v. https://www.pcrisk.nl/verwijderingsrichtlijnen/8392-mylucky123-com-redirect
Op internet zijn diverse removal tools te vinden, welke echter op andere sites op zich ook weer als frauduleus worden aangemerkt.
Heb tevergeefs Systeemherstel, een volledige systeemscan van Avast, Ccleaner, Adwcleaner, SAS en Mbam gedraaid.
Wie heeft hier een positieve ervaring mee??
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2016-10-03 09.56.49.png
    Schermafdruk 2016-10-03 09.56.49.png
    84,8 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
Onder deze hangt ook een forum met een heleboel subcategoriën. (links boven op de startpagina) Ik ken ze niet en zal ook niet beweren dat ze 'goed' zijn, maar je moet toch iets.

Daarnaast zou je eens een topic kunnen starten bij de 'concurrentie', Klik en rechtstreeks naar de juiste sectie : Klik
Die hebben een speciale virus / malware sectie, waarin niemand, behalve degene die jou gaat helpen, kan reageren. Jouw persoonlijke vraag in die sectie is dus op slot voor iedereen behalve de probleemhouder en de helper.
 
Laatst bewerkt:
Hallo gast0205,
Een afschuwelijk verhaal, maar ik ga het natuurlijk proberen en laat natuurlijk ook weten :p.
Thx
 
Mylucky verschijnt bij opstarten als een tabblad, bijlage; doet mylucky niets, als ik dit tabblad gewoon delete??
 

Bijlagen

  • Mylucky123.png
    Mylucky123.png
    80,3 KB · Weergaven: 87
Het feit dát het iedere keer oppupt betekent dat er sprake is van Malware.

Wees daarom nu slim en ga niet zelf klungelen, tenzij je natuurlijk precies weet wat je waar en wanneer moet doen, maar roep deskundige hulp in. Ik verwijs niet voor niets naar de 'concurrentie' waar deskundige, maar vooral ook, persoonlijke hulp wordt geboden.
Misschien is het iets heel onschuldigs, misschien ook niet, maar door de bank genomen bezitten we op de Helmpij niet de kennis die op sommige andere forums wel aanwezig is, waaronder bij de door mij genoemde 'concurrentie'.

Ze bijten daar niet hoor.............. beste kans dat je door moderator "Abraham" van je probleem wordt verlost.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me voor het eerst gemeld op een Forum. Een gebruiker, geen techneut. Geen idee hoe en of een Forum prettig werkt, dat zal ik vast gaan merken :)

Mijn hulpvraag gaat over de Mylucky123 die ik maar niet van mijn nieuwe pc afkrijg. HitmanPro enzo uitgevoerd. Vooral het wel of niet kunnen vertrouwen van hulpprogrammaatjes is mijn issue, dat blijkt ook wel bij chrisd1. Er staat hierboven een tip: bleepingcomputer. Is deze tip te vertrouwen?
 
Het verwijdern van My Lucky Search pagina vraagt veel kennis omdat het zich betrouwt op het Search Protect. Deze applicatie beschermt de aangepaste instellingen en vermijd het verwijderen van mylucky123.com van je computer. Als je deze browser hacker van je computer wilt verwijderen dan moet je voor de automatische manier gaan dan kan je met zekerheid zeggen dat het verwijdert is. Ik denk dat deze gids is de meest informatieve één: http://www.2-spyware.com/remove-mylucky123-com-virus.html
 
Werd zojuist geconfronteerd met een voor mij nieuwe ongewenste search engine: 'Dozensearch', att.
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2016-11-15 19.27.51.png
    Schermafdruk 2016-11-15 19.27.51.png
    66,4 KB · Weergaven: 80
Heeft u uw browser eigenschappen controleren? Ga naar het pictogram van uw browser, klik met de rechtermuisknop op en kies Eigenschappen.
Verwijder de kwaadaardige link als je het ziet in de Target. Hier is een blog die u kunt raadplegen.
 
Je "vergat" te vermelden dat de blog waarnaar je verwijst erop gericht is om de mensen SpyHunter te laten installeren ... :d

SpyHunter is rommel die je beter kwijt dan rijk bent.

Niet doen dus !!
 
als ik goed gelezen heb , heb je al adwcleaner gebruikt en was het probleem nog niet opgelost?
 
Nog niet opgelost; ook niet met adwcleaner.
Als ik chrome opstart, krijg ik meteen een 2e tabblad met 'Mylucky', dat ik dan meteen delete; geen idee, wat Mylucky dan nog doet.
Heb eerst nog andere priopiteiten.:p
 
Inderdaad, zoals het ontvlooien van je PC via één van de aangehaalde websites bijvoorbeeld ... :p
 
heb je al is gaan uitpluizen wat er in je extenties bevindt bij google chrome?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan