Mylucky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Spocky,
Ik vermoed, dat Mylucky is 'meegekomen' met een iSyncr, een programma voor het synchroniseren van mp3-nrs op een usb-stick voor in de auto.
(daar ben ik ook nog mee doende). Heb het idee (lees: hoop), dat Mylucky intussen weinig kwaad kan.
vr gr
 
ik persoonlijk zou het toch niet echt vertrouwen of geloven dat "MyLucky" onschadelijk is, maarja als men er geen probleem van maakt mij niet gelaten ;)
 
@Gansent
Ik denk, dat jouw suggestie heeft gewerkt; weet het niet voor 100%, omdat ik inmiddels ook in een proefperiode ben van Malwarebytes Premium.
Malwarebytes Premium blokkeert wel Mylucky.
Die proefperiode loopt af; kost E 40/jr!! wie weet een goedkoper alternatief??
 
Laatst bewerkt:
heb je al naar je extenties gaan kijken in je browser?
meestal heeft het zich daar genesteld en kan je het handmatig verwijderen ....
de-installeer je malwarebytes pro en installeer de gratis versie van malwarebytes, kijk goed naar de installatie instructies waar je gratis of pro (tijdelijk) kunt installeren ...
nadien download je nog is de nieuwste versie van AdwCleaner en scan de hele boel nog eens aub?
 
Laatst bewerkt:
@Spocky
Denk, dat MWbytes Premium mylucky in quarantaine gedaan heeft; zou MWfree hem dan ook moeten vinden??
 
ja natuurlijk, normaal gezien zou het opgespoord worden door de scanning van malwarebytes
 
Of je nu scant met malwarebytes premium of free maakt helemaal niks uit.
Beide hebben dezelfde database met definities.
Het enige verschil is dat premium je computer beschermt en de free versie niet.
 
Ja de betaalde versie zal de pc real-time beschermen, de gratis versie niet.

En sinds versie 3 is de premium versie ook te gebruiken als vervanging van je virusscanner.
http://www.gratisvirusscanner-downloaden.nl/malwarebytes-3-0/

Malwarebytes 3.0 biedt nu vier modules die malware tegen gaan:

Anti-Malware
Anti-ransomware
Anti-exploit
Bescherming tegen kwaadaardige websites
 
hoe is het nu met je pc gesteld,is het probleem nu weg of nog steeds daar?
 
Heb Mbam en Adw gedraaid, waarbij er ook bestanden met Mylucky in de naam in quarantaine worden gezet, resp worden verwijderd.
Toch krijg ik bij opstarten chrome nog steeds een 2e tabblad met Mylucky.
Wat bedoel je nog meer met handmatig verwijderen??
Meer dan dat telkens bij opstarten van chrome dat tabblad verschijnt merk ik er eigenlijk niet van.
 
Laatst bewerkt:
Gelukt; Thx!; Mylucky123 komt ook niet meer terug na reboot.
Wat is het idee achter deze simpele methode van oplossen?? vond op internet b.v. hier een veel ingewikkelder verhaal.
 
Super dat het is opgelost.

Die site die je noemt is fake, kijk maar naar het Google translate Nederlands.
Klik je een paar pagina's verder zie je overal hetzelfde staan. Dus ze hebben 1 oplossing voor alle problemen... :d
 
Het betreft een infectie, die al binnen de kortste keren optrad, nadat ik op mijn oude HP(G62) laptop W7 vanuit de D-schijf een nieuwe windows had geinstalleerd en hem nog aan het herinrichten was; is natuurlijk wel erg snel; waar zou die infectie zo snel vandaan kunnen zijn gekomen??
 
Het betreft een infectie, die al binnen de kortste keren optrad, nadat ik op mijn oude HP(G62) laptop W7 vanuit de D-schijf een nieuwe windows had geinstalleerd en hem nog aan het herinrichten was; is natuurlijk wel erg snel; waar zou die infectie zo snel vandaan kunnen zijn gekomen??

waarschijnlijk zit die infectie ook in je D schijf vandaar die infectie na een nieuwe installatie van je windows!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan