Zoek gebruikte Geforce 750 i 2 Gyg

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Hallo, ik zoek een grafische kaart voor mijn Dell Optiplex MT.
HPIM0445.jpg
De kaart mag maar een slot gebruiken en maximaal 75 Watt afnemen i.v.m.voeding van 300 Watt. zie: afbeelding.

Een vraag die erg veel lijkt op deze vraag heb ik al een keer eerder gesteld maar toen dacht ik dat de Dell een sff was , terwijl het model een MT is. Dat betekent dat de voeding anders is en daarmee dus wellicht ook de GPU.

grtzzzzzz............
 
Laatst bewerkt:
wel volledige hoogte? welke prestaties? volgens mij voldoen de meeste echte low-end kaarten wel aan die eisen
 
wel volledige hoogte? welke prestaties? volgens mij voldoen de meeste echte low-end kaarten wel aan die eisen


Ik heb er een 5450 in gehad, maar die is waarschijnlijk defect. Een oude ATI Sapphire X1950 Pro (afm.: 23x10x2,5 cm.) past er ook in. Maar die is te oud en werkt niet met 64 bits.

Ik zoek een kaart die max. 75 W. afneemt i.v.m. de beperkte voeding en waarmee ik War Thunder kan spelen. zie: deze link, hier kun je uittesten hoe een systeem t.o.v. de eisen van WT functioneert http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=6236&game=War Thunder#systemCheck
 
Laatst bewerkt:
de nvidia 750ti is, denk ik, de krachtigste kaart die past binnen je omschrijving (mogelijk een nieuwe reeks kaarten later dit jaar)
 
de nvidia 750ti is, denk ik, de krachtigste kaart die past binnen je omschrijving (mogelijk een nieuwe reeks kaarten later dit jaar)

Deze heb ik bekeken en tevens gekeken op het Dell forum. Het probleem is dat er vaak tegenstrijdige antwoorden zijn. Volgens de een functioneert de kaart wel (m.n. richting voeding) volgens de ander is het net te krap. Volgens de specs zou de 750ti met War Thunder goed presteren. Maar ja, wat is wijsheid in deze?
 
Dat is vaak het probleem met OEM PC's: je moet hopen dat ze niet toevallig in jouw PC het maandag-ochtend model 300W voeding hebben gestopt.

Er is helaas niet veel tussen de 750ti en lager. Alle kaarten met lager verbruik zitten vaak ruim de helft onder de 750ti qua prestatie. Nieuwe low-power kaarten worden eind dit jaar/begin volgend jaar verwacht, maar daar kun je waarschijnlijk niet op wachten.

De eerstvolgende kaart is volgens mij de AMD R7 250, maar die is dus helft minder krachtig dan de 750ti en niet heel veel goedkoper
 
Beste heinflhs,

Een ietwat lastige situatie m.b.t de dubbelposting maar we gaan het volgende doen:
- Ik zet uw uitleg bij het eerste bericht
- Ik zal ook een link plaatsen naar het oude topic.
- Vervolgens zal ik het oude topic sluiten met een link erbij zodat mensen hier terecht komen.


@mrmusic,
Een moderatormelding is genoeg hoor :)
In vrijwel alle gevallen spreken wij de gebruiker zelf even erop aan.


Beide nog een prettige dag gewenst :thumb:
 
Heb een reactie van een gebruiker van Dell Optiplex 755 MT met Geforce 75 ti ontvangen en volgens deze werkt de combinatie. Dat is goed, dus als iemand een gebruikte heeft liggenhoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan