Vervangend moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

petersmith

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
100
Beste,

Mijn PC doet al een tijdje raar. Hij geeft blauw scherm en start onregelmatig op en laatste tijd moet ik meermaals op start knop drukken om te starten. Windows opnieuw installeren helpt ook niet. Ik vermoed dat er iets in het moederbord zit.

Vraag:
Als ik vervangend moederbord wil zoeken, moet ik perse moederbord met socket 1156 zoeken? Is er alternatieve moederborden met gelijkwaardige socket?

Pc samenstelling:
i7 2,8G 860
4x 4G ram (1333Hz)

Ik zie graag jullie tegemoet reactie tegemoet.
 
Hoi,

Als je dezelfde processor wilt blijven gebruiken ja dan zal je een moederbord voor die socket moeten kopen dus een 1156 in dit geval
 
De foutmeldinen kun je zien op mijn geplaatste vraag (titel: blauw beeldscherm) op 27-03-2016. Toen had ik ook wat testen uitgevoerd, maar het probleem was helaas niet opgelost.
Momenteel is pc bijna niet mee te werken. Deze start onregelmatig en spontaan op. Mijn laatste poging is maar om het moederbord te vervangen. Vandaar.
 
Bij dit soort vage reboots ga ik toch de voeding verdenken boven het moederbord..
Merk, type en vermogen van jouw voeding..? ( te vinden op de sticker op de zijkant van de voeding of maak er een foto van en plaats die ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan