Installatie Vpnxs

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruggeling

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
368
Ik heb een abonnement van een maand op Vpnxs genomen, om te kijken of het mij bevalt.

Ik heb betaald en een username toegewezen gekregen.

Ik kom echter niet veel verder. Ik heb de handleiding gelezen, maar snap niet veel van de eerste stappen.
Zelf ben ik op dit gebied vrij onbekend, omdat ik hier nooit iets mee te maken had.

Wie kan mij door de eerste stappen heen helpen?

Ik gebruik Windows 10.
 
Is toch wel het minste dat je de link naar die handleiding post...

Tijs.
 
Ik denk dat het om deze gaat.
Maar dat kan TS alleen maar zeggen.
 
En wat lukt er niet dan, met eerste stappen komen we niet ver.
 
ik heb wel een gebruikersnaam toegewezen gekregen, maar geen wachtwoord.
dus ik kan niet inloggen
 
Ik begrijp dus goed dat het je gelukt is (of in ieder geval duidelijk is hoe) om de VPN verbinding in te stellen, maar dat het niet kan werken omdat alleen een VPN-gebruikersnaam bij je bekend is maar niet het bijbehorende wachtwoord?
Dat is iets wat wij hier op het forum niet kunnen verhelpen, dus daarvoor zul je VpnXS zélf moeten contacteren, bijv. via het contactformulier of het e-mail adres dat op dezelfde pagina staat.

Tijs.
 
in de mail die je hebt ontvangen met je gebruikers naam daar staat ook je wachtwoord in.
 
In die mail staat alleen mijn gebruikersnaam en bij het wachtwoord staat niets ingevuld.

Ik heb ze al een berichtje gestuurd.

Misschien komt het morgen wel met de post
 
Ik heb een wachtwoord ontvangen en de Vpnxs verbinding opgezet.

Ik zie echter nergens de optie, waar ik mijn wachtwoord kan veranderen, wat toe is gestuurd. Ook niet als ik inlog bij mijn account.
 
Ik zie geen reden waarom je dat wachtwoord zou willen veranderen.

Tijs.
 
Ik zie geen reden waarom je dat wachtwoord zou willen veranderen.

Tijs.
Hé?? Waarom zou je je hierover moeten verantwoorden?
Het is toch vrij logisch dat iemand zijn wachtwoord wil kunnen wijzigen?
 
Ja, Thijs.

Mijn wachtwoord kreeg ik per mail toegestuurd en dat is bij VPNXS bekend.

Tijdens de installatie had ik de vraag moeten krijgen, of ik mijn wachtwoord wilde veranderen. Ik heb echter een oud installatie programma gebruikt, dus deze vraag heb ik niet gekregen.

Ook bij de eigenschappen van de netwerkverbinding kan ik mijn wachtwoord niet instellen.
 
Ondertussen draait het allemaal. Ik heb een netwerkverbinding toegevoegd en draait prima.

Ik heb deze netwerkverbinding als mijn standaard verbinding ingesteld, maar iedere keer als ik de pc aanzet, komt hij op met mijn oude LAN verbinding.

Misschien, dat iemand weet, hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen, dat VPNXS mijn opstart verbinding wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan