Vreemde layout in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
2.401
Sinds kort krijg ik na een zoekactie in Chrome de resultaten in een kader(Zie de bijgevoegde foto). Hoe krijg ik de oude layout weer terug? Heb deze vraag ook gesteld op een Chrome forum maar krijg geen respons.
google.jpg
 
Dat is bij mij ook zo. Hetzelfde. Dus ik denk niets aan de hand. Anders ga een naar die drie bolletjes rechts boven, dan klikken op help en dan klikken op over google chrome. Dat is dus updaten.
 
Ik wel ;) :D

Al 'honderd' jaar zien IE, Edge, Chrome etc. etc. er bij mij zo uit:

browser.jpg
 
@r.vink : misschien even de instellingen van Chrome resetten?
 
Bedankt voor de reacties.
De layout zoals gast0225 laat zien in de fotobijlage is wat ik bedoel. Zo had ik het ook altijd.
Resetten en opnieuw installeren heb ik al geprobeerd maar dat veranderd niets.
Het lijkt wel of het in een soort layout wordt weergegeven voor een tablet of telefoon.
 
@r.vink : het zou idd. kunnen dat "onderhuids" het e.e.a. door jouw computer wordt bewaard, ondanks het resetten en zelfs verwijderen van Chrome.
Als het e.e.a. nog niet wil lukken na de gegeven adviezen, dan denk ik dat het wel gaat lukken als je de volgende stappen / volgorde aanhoudt :

- verwijder Chrome op de 'nette' manier (configuratiescherm, programma's en onderdelen)
- draai daarna Ccleaner (ken je dit tooltje?) en doe de 2 'bekende' acties : analyseren en als daarbij allerlei cookies en tijdelijke bestanden uit de Tempmappen zijn verwijderd, draai dan de 'registercleaner' van Ccleaner.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies gedaan wat je adviseerde. Zelfs handmatig nog wat resten verwijderd. Het blijft terugkomen zodra ik inlog met mijn Google account. Het zal dus ergens in mijn persoonlijke instellingen gebakken zitten maar ondanks de reset(s) etc. blijft die irritante layout terugkomen.
Als ik ingelogd ben en Chrome opstart dan staat deze link in de adresbalk, https://www.google.nl/?gws_rd=ssl is dat bij jullie ook het geval?
 
Laatst bewerkt:
Als ik op dezelfde computer inlog met een ander Google account heb ik het probleem niet.
Als ik dan een zoekopdracht geef krijg ik het "normale" scherm. Wel zie ik drie icoontjes die ik in mijn standaard account dus ook niet heb(zie foto bijlage).
google-1.jpg
 
Iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken :thumb:
 
Dan was de persoon in de andere topic die ik aangaf, zeker een proefkonijn voor Google in Firefox!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan