IE Opnieuw instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Als ik in internet opties-geavanceerd-opnieuw instellen kies, zijn mijn favorieten dan ook gewist
 
Ik zie hier geen Favorieten bij staan. Dus volgens mij niet. Maar je kunt beter even deze exporteren dan kun je ze indien nodig weer terugzetten. Importeren en exporteren zit onder > Bestand

Maak altijd minimaal twee back-ups op externe HDD's!
 
In feite heb geen hinderende problemen met IE.
Desktop en laptop: beid draaien op Windows 7 en IE zonder problemen, het enige verschil: desktop heeft recentere versies.
Het probleem: de inlogpagina van de bank "Argenta" gaat wel open op de desktop en niet op de laptop.
Ik heb al de volledige inhoud van beide uitgeprint om na te gaan of geen "vinkjes" of "instellingen" verschillend zijn ingegeven.
Daar zijn verschillen maar die geen resultaat geven.
Daarom die vraag...maar heb ondertussen besloten dat ik "opnieuw instellen" toch maar niet ga uitvoeren...
Mogelijk wel iets dat niet overeenstemt in IE...
Het probleem doet zich ook niet voor met Chrome...
 
Openen met een andere browser (Firefox) op de laptop. Maak een snelkoppeling C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe" en noem die > Open met Firefox en zet die in de map SendTo = C:\Users\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo Als je dan een snelkoppeling van Argenta hebt, dan klik je rechtermuisknop > Kopiëren naar en dan Open met Firefox. Dat kun je met alle website-snelkoppelingen doen.
 
Dit vind ik in help:
Laptop:
Internet Explorer 11.
Versie 11.0.9600 . 184491S
Updateversie 11.0.35 (KB 3185319)

Desktop:
Versie 11.0.9600.18426
Updateversie: 11.0.34 (KB 3175443)
 
Probleem opgelost: ben de invoegtoepassingen op beide computers gaan vergelijken.

XML DOM Document: na inschakelen op laptop ging de inlogpagina open.

Iedereen bedankt.
 
Netjes tuurke. Goed gedaan hoor. En graag gedaan met z'n allen zeg ik dan maar. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan