Laptop kan bluetooth apparaat niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

FabulousDeer

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2015
Berichten
9
Hallo,

Ik wilde laatst weer mijn headset koppelen aan mijn laptop (tijdje geleden dat ik dat had gedaan) en om de een of andere reden kan mijn laptop de headset niet detecteren. In het verleden heb ik hem gewoon kunnen koppelen zonder enige probleem maar nu wilt hij niet meer om de een of andere reden.
Ik heb gekeken of het aan mijn laptop lag of aan de headset, maar dan kom ik op vreemde dingen uit. Mijn iPod kan de headset wel vinden en ermee verbinden, maar mijn mobiel niet. Mijn laptop kan zowel de iPod als mijn mobiel vinden, maar de headset dus niet..
Mijn laptop draait op Windows 8.1 en het gaat om deze headset.

Hopelijk kan iemand me helpen met dit probleem.

Groetjes,
Deer
 
Zou mooi zijn dat je ook duidelijk maakt of je de pairing vanuit de headset wel gedaan/geprobeerd hebt zoals de handleiding aangeeft:
Schakel de Bluetooth-headset UIT.
Houd de knop op de headset ongeveer 7 seconden ingedrukt tot deze knop afwisselend wit en blauw knippert.

Opmerking: de koppelmodus blijft slechts 5 minuten actief. Herhaal stap 3 en 4 als u de apparaten niet binnen deze 5 minuten hebt gekoppeld.
Ga op de laptop naar het Bluetooth-menu en zoek de headset.
Selecteer de headset wanneer deze wordt gedetecteerd.
Voer het wachtwoord "0000" (4 keer nul) in wanneer u daarom wordt gevraagd.
De headset en de laptop zijn nu gekoppeld.

Opmerking: terwijl u de knop ingedrukt houdt, wordt het apparaat ingeschakeld en hoort u na enkele seconden een pieptoon. Blijf de knop 7 seconden of langer ingedrukt houden, tot de knop afwisselend wit en blauw knippert.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan