een domme vraag over het veranderen van de naam van een bluetooth device

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath88

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Berichten
43
Even een vraagje om te kijken of er bepaalde mogelijkheden zijn, ook al denk ik dat het onmogelijk is.
Als ik bijvoorbeeld een speaker via bluetooth wil verbinden met mijn telefoon dan staat er de naam van de speaker, vrij logisch.
Maar nu ben ik benieuwd of er ook een tool is waarmee ik de naam van de device kan veranderen, en dan bedoel ik dus niet de naam die ik op mijn telefoon zie of welk apparaat maar echt de naam in het device zelf dat wanneer ik verbinding wil maken dat ik op elk nieuw apparaat de aangepaste naam kan vinden.
Het is niet een noodzakelijk iets maar het schoot me zo ineens te binnen en ben er gewoon nieuwschierig naar. :)
 
dat is om de naam te veranderen op de telefoon, ik bedoel meer dat ik bijvoorbeeld de naam van het boxje wil veranderen zodat ik op elk apparaat de aangepaste naam van het boxje kan zien, zo heet het bijvoorbeeld nu iets van JBL maar dan wil ik het bijvoorbeeld goliath's boxje noemen, maar dan dus in het boxje zelf dat als iemand anders het boxje gebruikt deze de nieuwe naam ook ziet.
Ik weet het, ik leg het een beetje lastig uit maar ik kan er geen andere uitleg aan geven :p
 
Ik weet niet anderds dan dat het misschien zo zou moeten. Zal per apparaat misschien een beetje verschillen.

Ga naar Menu -> Instellingen -> Bluetooth en zet Bluetooth eerst aan.

Klik vervolgens op 'opties', dan kun je daaronder de naam van de telefoon wijzigen.

Of ergens apparaatnaam aanpassen/veranderen. Hoop ik. :p

En domme vragen stellen we hier niet. :p :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan