Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Door mijn leeftijd 83 veroorzaak ik vaak problemen bij mijn pc.Ik erger mij nu groen en geel bij het ontvangen en zenden van mail.Ik hoorde dat je de software dan een back-up moet geven en opnieuw downloaden.Wat is wijs?
groet Carel
 
Ik weet dat je 83 bent. Lijkt mij dan niet verstandig dat je groen en geel ergert. Stress is niet bevorderlijk voor het bereiken van een nog hogere leeftijd. Je ontvangt en verzendt mail, maar welke problemen je daarbij hebt, omschrijf je niet. Wijs is, eerst eens aan te geven wat er precies gebeurd.
 
Hoi Sytske,
Leuk dat je Thunderbird gebruikt, die gebruik ik ook alleen in combinatie met Linux.
Met welk OS (besturingssysteem) werk jij?

Als je ons eerst wilt vertellen wat er mis gaat, welke problemen je krijgt met verzenden en ontvangen van mails, dan pas kunnen we je op een goede manier helpen.
Zonder info kunnen wij namelijk niets.
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er precies?
Ik krijg boven aan het scherm een balk met enorme hoeveelheid mails .Ik moet op de uiterst linkse klikken om het overzicht van de mails te krijgen.
Ik heb vier mailadressen.Bij eentje er van moet ik bij verzenden er van een voor mij onbekend wachtwoord plaatsen.Bij ontvangen hoeft dat niet.
Ik werk met Windows 7 en Thunderbird 45.4.0 (x86nl)
Misschien dat het nuttig is om te vertellen dat ik meer dan twee jaar lijd aan nah
groet Carel
 
Dat is niet zo mooi dat je daar aan lijdt. Dan wordt het extra moeilijk misschien voor je om dingen te onthouden, te begrijpen of dat je concentratie niet meer zo is als voorheen.

Ik heb het idee dat Thunderbird niet in de normale layout staat; het is voor mij moeilijk te snappen hoe het is.
Kan je een screenshot maken?

Wat het wachtwoord betreft:
Als je iets verzend en je hebt het wachtwoord van je e-mailaccount niet opgeslagen in Thunderbird, dan moet je deze inderdaad elke keer ingeven.
Als je deze ingeeft, staat er een zinnetje of je het wachtwoord wilt laten onthouden en dan moet je een vinkje zetten.
 
Helemaal onder indruk dat je eentje van de ZEER WEINIGE bent die weet wat nah is!
Ik ga proberen om een schermprentje te maken en kom er op terug.
groet Carel
 
Binnengekomen bij beheer:

Eindelijk geslaagd om een "screenshot"te maken.Steeds als ik Thunderbird open krijg ik een enorme hoeveelheid van mails in de bovenbalk en moet dan aan de uiterste linkerkant mijn binnen gekomen mails vinden.Hoe kan ik dit verwijderen en op normale wijze mijn emailprogramma openen?
groet Carel
CLN.jpg
 
Hoi,
ik snap nu wat het probleem is.

Tevens zie ik dat wegens privacy de mails zijn geblokkeerd, geen idee of je die instelling zelf hebt gemaakt?

Als ik weleens veel mails bekijk of selecteer, dan openen ze ook zoals jij aangeeft bovenin.
Ik sluit ze dan handmatig en daarna is het klaar.

Ik heb geen idee waarom het bij jou elke keer zo is als je Thunderbird opent en ze staan er al.
Ik zie dat het er wel heel veel zijn (meer dan 200?) en om die dan handmatig te sluiten is ook zo wat.

Zou het te maken hebben met het gegeven dat de mails zijn geblokkeerd? Dat zou kunnen.
Dus laat eens weten of je dat zelf hebt ingesteld of niet.
Kunnen we daarna op zoek hoe of wat.

Of begin zelf eens te lezen op deze website: https://support.mozilla.org/nl/kb/externe-inhoud-in-berichten
 
Laatst bewerkt:
Bedankt
Omdat NAH het mij niet mogelijk maakt dit contact voort te zetten,stop ik .
groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan