502 Bad Gateway nginx/1.4.6 (Ubuntu)

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag Allemaal

Als ik naar een bepaalde site ga, krijg ik met firefox de melding
502 Bad Gateway
nginx/1.4.6 (Ubuntu)

met internet explorer krijg ik die melding niet en werkt de site zoals ik gewend ben. Ligt dat aan mijn pc/firefox of bij de site? En als het aan mijn pc ligt, wat zou ik er dan aan kunnen doen?
De site heeft overigens dus altijd gewerkt met firefox. Sinds vandaag heb ik dit probleem.

met vriendelijke groeten, Anjo
 
Er ontbreekt belangrijke info: een linkje naar de bewuste website.
 
dat ga ik eens proberen. Kan ik ook ergens opslaan welke add-ons en plug-ins ik gebruik? Ik best wat werk verzet om sommige plug-ins op te zoeken...
Ik kan het zelf niet zo 1-2-3 vinden en door een lichte handicap kan ik niet goed zoeken.

groetjes, Anjo
 
Het knippprogramma ken ik. 't is meer dat ik wellicht geen weet had van een mogelijkheid dit anders (en wat meer automatisch) te doen in firefox.
Het is niet zozeer dat ik weet houd van welke er allemaal staan, het is meer dat enkelen erg veel moeite gekost hebben ze werkend te krijgen. En ik zie er erg tegenop dat opnieuw te doen. Zoals ik al tikte: ik heb een lichte handicap en daardoor vergen alle dingen op de pc die normaal al moeite kosten extra veel moeite.
ik ga er over nadenken!
dank voor je hulp!

groetjes, Anjo
 
Tijdens het nadenken heeft zich het probleem opgelost. Het lag dus aan de website, of er is intussen een update van firefox geweest.
Hoe dan ook ben ik blij dat ik verder geen actie hoef te ondernemen.
met dank voor de hulp, Anjo
 
Fijn dat alles weer in orde is, nog veel surfplezier gewenst ! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan