Voeding maakt geluid op bepaalde momenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asiaatje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
2
Hallo,

Ik heb sinds kort een pc samengesteld en gebouwd alleen lijkt er nu een raar probleem te zijn met mijn pc
Mijn pc bestaat uit:
Crucial - DDR4-2133 - 8GB
Sharkoon VS4-V - Zwart
Gigabyte GA-H110M-S2H
Intel Core i3-6100 - Boxed
Kingston Technology SSDNow UV400 - 240GB
be quiet! System Power B8 - 350W
Kingston Technology SSDNow UV400 - 240GB
Sapphire Radeon RX 460 - 2GB GDDR5

Mijn voeding maakt rare tikkende/ratelende geluid wanneer ik mijn kast recht zet maar moment dat ik mijn kast op de zijkant zet maakt hij tikkende/ratelende geluid meer. Er was een keer voorgekomen dat hij geen geluid maakte toen mijn kast recht stond maar nadat ik hem voorzichting had verplaatst begon hij weer geluid te maken.

Is hij kapot? Heb ik hem toch niet goed vastgeschroefd?(Heb wel paar keer eruit gehaald en weer vast geschroefd zonder enige succes)
 
Zit nog garantie op?

Vermoedelijk een draadje die tegen de ventilator aankomt maar dat is ook maar gissen en openmaken betekend geen garantie meer.
 
Ja ik heb nog garantie op. Ik heb hem sinds eergisteren binnen gekregen
 
@Lange Pier. Niet juist. Je mag rustig de kast open maken, dan vervalt de garantie niet. De verkoper zal dan moeten aantonen dat jij onoordeelkundig hebt gehandeld. Wordt een lastige.

Dus even kijken of er niet toevallig een draadje tegen een fan leunt kan prima. Is het dan niet, dan meteen onder garantie laten repareren.
 
Een zegel veranderd niks aan hetgeen er wettelijk mag. Maar dat is verder off-topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan