VirusTotal en Norman/Bitdefender

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de indruk dat het hier gaat om wat illegale activiteiten. Juist dan begrijp ik niet dat je je daarom zo druk maakt. Die Norman is dat een totaalbeveiliging? Dan moet je die toch kunnen vertrouwen. En als je een website bezoekt die bedreigingen bevat of bestanden download die niet in orde zijn dan moet je een waarschuwing krijgen.
 
Ik heb de indruk dat het hier gaat om wat illegale activiteiten. Juist dan begrijp ik niet dat je je daarom zo druk maakt. Die Norman is dat een totaalbeveiliging? Dan moet je die toch kunnen vertrouwen. En als je een website bezoekt die bedreigingen bevat of bestanden download die niet in orde zijn dan moet je een waarschuwing krijgen.

Beste Senso,
Misschien komt het inderdaad over als illegale activiteit, en misschien wat raar. Maar ik zelf heb gewoon voor het spel betaald via Steam. Echter is de steam versie niet compatible met de zogenoemde "multiplayer mod" (SAMP). En om dit werkend te krijgen moest je een oudere versie van een bepaald bestand hebben(Daar waarover het gaat).
De Norman die ik op mijn laptop heb is inderdaad een totaalbeveiliging, betaald. De Bitdefender die ik op mijn desktop heb precies hetzelfde, ook betaald.
Het ging er enkel om in hoeverre ik VirusTotal serieus moet nemen?
Even voor alle duidelijkheid; ik doe niet aan piraten of andere illegale activiteiten. Als de links die ik hierboven plaats niet mogen; mijn excuus :(
 
Daar kan ik geen antwoord op geven. Ik heb wel gezien dat mensen die kritisch zijn op VirusTotal snel de mond worden gesnoerd. Ik begrijp niet dat je twee betaalde programma's moet hebben. Eén totale internet security incl. firewall behoort zijn werk te moeten doen. Ik scan niets Met VirusTotal.
 
Daar kan ik geen antwoord op geven. Ik heb wel gezien dat mensen die kritisch zijn op VirusTotal snel de mond worden gesnoerd. Ik begrijp niet dat je twee betaalde programma's moet hebben. Eén totale internet security incl. firewall behoort zijn werk te moeten doen. Ik scan niets Met VirusTotal.

Ik heb zojuist mijn antwoord gevonden op de website van VirusTotal zelf, onder het kopje "about".
Hoe dan ook, hartstikke bedankt voor je hulp!
 
ter info : norman scoort slecht en belast het systeem heel zwaar ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan