• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

+ - knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat niet dit is precies als alle anderen hebben voorgesteld, zie mijn foto voor voorbeeld.

als dit het ook niet is, dan graag een duidelijker omschrijving geven, want dan is het de helpers blijkbaar niet duidelijk wat je voor ogen hebt

Bijlagen

n.a.v. de bijdrage van AC:

of met de oude draaitabelweergave

Bijlagen

Juist dat is wat ik wil die knopjes, maar dan zonder die draaitabel, gewoon zn +- die je overal op je sheet kan plaatsen die dingen dan uitvouwt. Met javascript, vb ofzo? (geen verstand van)

zo?

Hier is alleen de opmaak van de draaitabel verwijderd.

Wellicht kan hetgeen jij wilt niet in Excel en moet je een keuze maken uit de aangedragen oplossingen...

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Een tijdje terug zag ik dit op een foto het was gemaakt in VBA dus het is wel mogelijk maar ik kan het niet meer terug vinden.

Dan wens ik je succes met je verdere zoektocht....

Dan was mijn bestand in #2 nog niet zo heel raar.
Was meer uit gein; doordat je omschrijving te kort door de bocht was.

Bekijk dit maar eens.
Met Vba dus.

Bijlagen

Dat komt indd in de buurt :)
Alleen ik krijg nog steeds een melding dat het beschadigd is, ik zie wel die knop met tekst etc.. maar ik kan er niet op klikken.

Ik heb het in .xlsm formaat gezet.
Misschien gaat dit beter.

Bijlagen

Zelfde. Kan het zijn dat je speciaal iets moet installeren hiervoor? misschien overige bestanden bij office installatie?

@JKP leuk! Maar is dit niet hetzelfde als bij de properties van de button Move and size with cells aanvinken? (of zie ik wat over het hoofd? :cool:)

Is hetzelfde, maar ik heb gebruik gemaakt van een formulierknop en wat code in een normale modele die gebruik maakt van de hoogte van de knop om te bepalen hoeveel rijen er verborgen moeten worden.

In twee draadjes al 120 reacties? Dit geeft niet echt aan dat je er iets van begrijpt. Wat overigens niet erg is. Je kan natuurlijk niet overal verstand van hebben en bijleren is ook prima;)

Je hebt ergens geschreven dat je een webshop hebt. Deze zal kosten opleveren en mogelijk ook inkomsten. De belangrijkste vraag, en deze is volgens mij nog niet gesteld, is hoe administreer je deze gegevens? De P&L is het eindresultaat van deze gegevens. Jouw vragen gaan steeds over het eindresultaat en dat is, denk ik, het verkeerde uitgangspunt. Ga uit van de basisgegevens, zet deze in een tabel. Daarna kan je er prima rapportages zoals een P&L van maken. Ook met een draaitabel zodat je de gewenste uitvouw- invouwknop kan gebruiken.

Dezelfde reactie staat ook in http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/895793-Boekhouding-formules/page5

Bekijk bijlage 281719

Zie dit bestandje ik heb het half voor elkaar, ik vond hem zo maar in eens alleen ik heb geen idee hoe ik dit een paar maanden geleden voor elkaar kreeg, geloof ik kopiëren uit een gedownload bestandje die ik niet meer heb.
Maar dit is dus wat ik bedoel.
Enigste probleem is hoe wijzig ik dit en hoe zorg ik ervoor dat als je hem uitvouwt dat die dan echte regels uitvouwt ipv wat die nu doet.

Rechtermuisknop 'groeperen'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan