E-Mail adressen verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
510
hoi herlpmijers.

vraag: ik heb veel e-mail adressen in mijn telefoon staan die mij totaal onbekend zijn.
hoe kan ik deze adressen verwijderen? , mijn telefoon is een samsung s5+. android versie 6.0.1
ik kan op het net er niks van vinden.

wie kan mij helpen

alvast bedankt
 
e-mail adressen verwijderen

hoi manamana.
wat ik gekregen heb van jou , daar kan ik niks mee doen.
ligt niet aan jou, maar waarschijnlijk aan mij, ik vrees dat ik de verkeerde info gegeven heb

elke keer als ik een mail op mijn samsung s5+ wil versturen,
en ik tik de eerste letter van de geadresseerde aan , dan krijg ik alle adressen te zien van deze van wie ik ooit een mailtje heb gehad.
hij slaat alle e-mail adressen op.
er staan veel e-mail-adressen op die ik wil verwijderen, het is gewoon een puinhoop.

is er een stand waar ik eventueel een vikje uit kan zetten , van bv: e-mail adressen op slaan.
trouwens zit die er wel op. ik kan niks vinden

hopend op een positief andwoord.

alvast bedankt
 
Heb je alle adressen in Google mail staan of ?

Je kan dat veranderen als je met je pc naar je Google email gaat en dan naar instellingen daar zit een optie omdat te veranderen

Misschien kan dit je er bij helpen https://support.google.com/mail/topic/3396969?hl=nl&ref_topic=3394152

Als het anders is dan hoor ik weer.

Of deze stap 1 t/m 8.

http://www.samsung.com/nl/support/skp/htg/10726#none

Kun jij je samsung verbinden met je computer via een kabeltje. Ik dacht dat programma samsung KIES heet.
 
Laatst bewerkt:
e-mail adressen verwijderen

hoi manamana

ook in beide door jou aangeboden mogenlijkheden kan ik niks vinden om die
e-mail adressen te verwijderen.
ik heb er de raarste adressen er in zitten, bv: intrim justisia (die phising mails), nationaal geografie, enz, enz.
die wil ik er allemaal uit hebben.
het lijkt wel of het niet kan.of kan het echt niet??.
op elke letter van het alfabet die ik ook maar indruk zitten spook adressen (zo noem ik ze)

maar als ik daar last van heb , dan moet iemand anders dat toch ook hebben??
hoe doen die dat dan????????????????

ik gebruik trouwens upcmail. ook daar kan ik niks vinden.

maar in ieder geval bedankt, manamana als ik je tegen kom dan pakken we er een, of twee, over drie valt te praten

tenks mate
 
Je bent flink geinfecteerd begrijp ik uit je verhaal. En dat is niet normaal. Kennelijk heb je teveel toegelaten en de verkeerde apps gedownload. :confused:

ik ben niet zo kapot van dingetjes om rotzooi te verwijderen. Maar het is hardnekkig begrijp ik. Dan zou je hier eens een kijkje kunnen nemen

http://www.bullguard.com/nl/products/bullguard-free-android-mobile-security.aspx

Fabrieksherstel is het laatste wat je wilt natuurlljk.
En ik drink vanavond nog een biertje met je. Wat leuk van je om mij dat aan te bieden. animaatjes-bier-23302.gif
 
hoi manamana

bedankt voor de reactie.

al mijn apss komen uit de planstore.
dus geen foute apps.

ik bulseys erop zitten nu , zoals jij zegt. maar die vraagd om een licence key.

die heb ik niet ontvangen, maar hij is free, hoe kan dat dat hij dan om een code vraagd

bedankt vooor de moeite
 
je moet skip drukken dan werkt het wel., die van mij is clean en geinstalleerd zoals je ziet. Alleen maar scannen de rest is niet interessant.


bullguard.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoi manamana

ik heb mijn apparaat gescand met bullguard. en mijn apparaat is clean.

ik laat het hierbij, want het schijnt toch niet te kunnen om die adressen te verwijderen.

bullguard laat ik op mijn telefoon zitten.

ik sta open voor elke andere optie .

manamana, bedankt voor je tijd en moeite.

mijn aanbod blijft openstaan.

tanks
 
E-Mail adressen verwijderen

hoi manamana

ik ga het nog eens proberen allemaal.

je hoord nog van mij

bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan