Sweex External 4 port USB 2.0 silver werk zeer selectief

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo allemaal,

Ik had nog een splinternieuwe SWEEX External 4 port Hub USB2.0 silver , en die probeer ik aan te sluiten op mijn computer.

4 aansluitinegen + een aansluiting voor een adapter (die er niet bij wordt gelevered)

Maar ik krijg die HUB niet aan de gang, of ik hem nu is een USB3 of in een USB2 aansluiting zet.

Hij werkt gewoon neit met een eveneens nieuw draadloos Toetsenbord en een draadloze muis.

Als foutmelding krijg ik USB-poort vraagt meer stroom dan de USB-poort kan leveren

Kennelijk is die adapter wel nodig, alleen ik kan nergens op terug zien hoe zwaar die adapter moet wezen.

mvg
Dukkel
 
Hallo

"alleen ik kan nergens op terug zien hoe zwaar die adapter moet wezen"

Het gewicht doet er niet echt toe ... (in feite wel .... een zware adaptor is zo goed als zeker een niet geschakelde , ongestabiliseerde voeding ... een weinig wegende ... een geschakeld , wel gestabiliseerd model ... met voedingsspanning/vermogen er op vermeld ...)

Zonder op te zoeken .... zo goed als alle hub's werken op +5V gestabiliseerde voeding.

Per u.s.b. poort 2.0 --> 500mA is standaard ...

Zo goed als zeker is de vereiste voedingsspanning vermeld op het betrokken toestel ...

Indien 5V ---> neem een gestabiliseerde voeding (spanning uiteraard controleren d.m.v. multimeter)

Peter
 
Laatst bewerkt:
Beste Dukkel, om welk model gaat het precies ? het staat op het apparaat, en begint met US....
 
Hallo mensen

Ik heb hem weggooid, hij bleek beschadigd te zijn

MVG
Dukkel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan