D.m.v. een formuliertje een Word-document automatisch invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightjockeyJQ

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
11
Beste leden

Ik heb helaas totaal geen kennis van Visual Basic, maar (volgens dat ik op verscheidene plaatsen gelezen heb) zou ik dit echt wel kunnen gebruiken voor hetgeen ik nu moet doen voor mijn werk.
Hierbij hoop ik dat er iemand op dit forum bereid is om dit even voor mij te schrijven? Dit zou mij enorm veel helpen en mijn baas veel kosten besparen aan de tijd dat ik nu in de simpele klus moet steken.

Het betreft eigenlijk een dubbelzijdige folder voor opleidingen voor mijn collega's.
In dit document zou de lay-out bij elke nieuwe opleiding gewoon hetzelfde moeten blijven, maar een aantal gegevens zou ik graag d.m.v. een pop-upje of iets dergelijks automatisch wensen in te kunnen vullen.
Nu had ik dit reeds geprobeerd in Excel, was ook gelukt, maar ik zit echter met een gedeelte dat de tekst ondersteboven moet staan, en dit ging nu net niet in Excel, helaas. Dus vandaar zou ik denk ik moeten werken met iets van Visual Basic.

Alle rode woordjes in de screenshot zou ik dus moeten kunnen invullen in dit Visual Basic pop-upje. De naam van mijn collega komt 3x voor, de naam van de opleiding 2x, het jaar 2x en de rest komt maar 1x voor in het document. De tekstvelden 1, 2 en 3 zouden zich moeten aanpassen aan de hoeveelheid ingevoerde tekst.

Hierbij een voorbeeldje van wat ik eigenlijk wens te bekomen van iemand van jullie... Ik kon helaas het Wordbestand niet bijvoegen in de bijlage omdat deze te groot is.
Ik hoop dat iemand dit kan maken voor mij? Indien nodig kan ik het Wordbestand wel doormailen naar diegene die dit wilt maken :)



Alvast enorm veel dank

Groeten
Jonathan
 

Bijlagen

  • Opleidingsformulieren.jpg
    Opleidingsformulieren.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 70
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan