elder gebrand schijfje, bij mij niet leesbaar ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
3.647
Beste forumleden,

Wellicht een wat verwarrende titel, maar het onderstaand probleem:

Ik heb van een familielid een cd gekregen waar een ISO van een programma op staat wat ik zou kunnen gebruiken...:cool:
Het probleem is dat ik via verkenner niets zie wat op de schijf staat, maar bij de eigenschappen van de cd staat verder wél vermeld dat er 450 MB aan data op zou staan ...

Hoe krijg ik de data zichtbaar?

Opmerking:
Datzelfde familielid heeft een kopie van een ISO bestand gebrand op zn Apple, ik probeer het via Windows uit te lezen.. heeft het er mee te maken dat ik het daarom niet kan lezen?
 
Vraag die mij dan bezig houdt is: hoe is die cd gebrand, als data-cd of als zijnde een ISO want in het laatste geval start de installer vaak direct op als de cd benaderd wordt..:rolleyes:
 
als data zijnde, maar zelfs dán moet er een bestand te zien zijn via verkenner ..
 
gebrande cd wel gefinalized?
 
Ik heb zojuist nog vernomen bij het familielid, en die verzekerde me dat de de schijf afgesloten was ...
Hij heeft het nog es geprobeerd, en mij het resultaat gegeven, ditmaal op DVDschijfje, maar ook deze was ogenschijnlijk leeg ...
 
Laat die kennis dat bestand dan uploaden naar Google Drive, Dropbox o.i.d.
Dan kun je het gewoon downloaden, ongeacht extensie of besturingssysteem, dan ben je toch klaar...?
 
Dáár had ik niet aan gedacht .... Dankje voor de tip !
 
Cloud-opslag is zooo makkelijk...deelbare link in een mailtje en klaar..
Ach, je moet er net even aan denken, net wat je zegt.
De tijd van fysieke media is vrijwel over hoewel ik zelf nog wel een dvdrom in het systeem heb, heb ik in geen jaren meer een schijfje gebrand.
Usb-sticks en cloud-opslag zijn dé manieren vandaag de dag, ik hoop dat op deze manier je probleem is opgelost en wens je er succes mee :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan