zeer trage laptop gekregen en loopt vaak vast met allerlei foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

shabbie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2016
Berichten
1
hallo allemaal,

Ik wilde een week geleden een paar films downloaden via torrentz.com. Toen ik op de download knop van die film klikte kreeg ik alleen maar pop ups aaneenstuk door van spyware reclames. Toen heb ik het snel afgesloten. Blijkbaar is die torrentz website niet meer beschikbaar voor films en is het een virus site geworden. Dat wist ik dus niet. Want normaal gesproken werkte die site al die jaren gewoon heel goed. Maar nu dus niet meer. Ik heb als anti virus scanner windows defender en mcafee en kpn veilig op mijn laptop staan. Maar die werken blijkbaar niet goed genoeg tegen al die dingen van sites als torrentz. Sinds ik op die site geweest ben was mijn laptop langzaam geworden. Ik ben toen spybot search en destroy gaan downloaden om die spyware of wat het ook was te verwijderen. Ik had er 2 van gedownload. Die eerste deed het niet goed. Die 2de ook niet. Ik heb toen die eerste spybot search en destroy verwijdert via configuratiescherm. Die 2de stond niet in mijn configuratiescherm maar wel in de map program files. Van daaruit wilde ik die dus verwijderen. Maar hij wilt het niet verwijderen. Ik moest eerst een administrator naam opgeven. Hij heet Post-Win10 Spybot-install.exe. Sinds ik deze spybot heb gedownload is mijn laptop nog veel trager geworden en wilt hij zelfs mijn google chrome niet starten. Hij geeft steeds allerlei foutmeldingen over scriptiefout en allerlei andere dingen. Niets werkt meer goed op mijn laptop. Alles is zeer traag en loopt vaak vast. Is die post-win10 spybot-install.exe een virus ipv een programma dat spyware verwijdert? Komt dit allemaal door die torrentz website? of toch door die post-win10 spybot-install.exe? Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?
 
Hallo Shabbie. Het is inderdaad allemaal rommel en rotzooi wat de klok slaat tegenwoordig. Je moet zo verrekte goed uitkijken. :p

Hoe oud is je laptop ? Kun je nog terug gaan met systeemherstel. Iets langer geleden toen alles nog goed werkte.

Of probeer naar de fabrieksinstellingen te gaan als dat kan. Maak een backup van je foto's en documenten want je ben wel alles kwijt

Probeer MBAM te laten scannen, pak vooral de free versie en vink uit wat je niet nodig hebt.

https://tweakers.net/nieuws/114319/torrentzoekmachine-torrentz-punt-eu-stopt-om-onbekende-reden.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan