Surface Pro 1 Gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxtristan

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2012
Berichten
161
Hallo mensen van Helpmij,
Sinds een tijdje gaat mijn Surface Pro 1 niet meer aan, het stekkertje van de oplader is een beetje kapot en het lampje werkt niet meer, maar hij werkte nog wel altijd met opladen. Nu als ik de power button in druk, krijg ik niets op het scherm te zien. Wel voel ik de haptic-feedback als ik op de Start Knop druk, kan het zijn dat het display kapot is, of heeft dit een andere reden? Alle tips op Microsoft's site hebben nog geen geluk gebracht helaas.

Alvast bedankt,
Tristan
 
Schijn eens met een zaklamp op het scherm nadat je hebt opgestart en de feedback hebt gevoeld..?
Als de backlight van het scherm op 1 of andere manier niet werkt moet je d.m.v. die zaklamp wel iets op het scherm kunnen zien al is dat niet geweldig..
Zo kun je in elk geval controleren of hij normaal opstart...zie je niks ( ook niet in de verte onder een waas ) dan is het hoogstwaarschijnlijk niet de backlight maar heb je een ander probleem.
Als de mogelijkheid er is om een extern scherm aan te sluiten is dat een andere optie.
 
Ik heb met een zaklamp op het scherm geschenen wanneer ik de feedback krijg (Krijg ik overigens alleen maar wanneer ik power button in druk). Ik zag niets. Een extern display aansluiten is geen optie, omdat ik dan een Mini DisplayPort naar HDMI moet hebben, en dat heb ik helaas niet.
 
Duidelijk, helaas kan ik je dan niet verder helpen...maar wens je alle succes met het vinden van de oorzaak èn oplossing :confused:
 
Alsnog bedankt voor uw hulp, ik hoop dat het problem snel opgelost kan worden, heb hem volgende maandag voor school nodig namelijk. :/
 
Hallo

Sinds een tijdje gaat mijn Surface Pro 1 niet meer aan

Veel toestellen weigeren op te laden indien de batterij volledig plat is.

Misschien is dit hier ook het geval ???


het stekkertje van de oplader is een beetje kapot en het lampje werkt niet meer

Uitgangsspanning adaptor (laten) controleren d.m.v. multimeter.

Ik denk dat dit +12V moet zijn ... misschien ook 19V , al is dit minder waarschijnlijk.

Hopelijk heb je iets aan deze info.

Peter
 
De batterij zal nog niet plat horen te zijn, werkte nog perfect. Heb wel eens gehad dat de surface zei dat de batterij bijna leeg was (7%), maar hem vervolgens zo hard pushde, dat hij opens weer 21% was nadat hij uit was gevallen. En ik zal later eens kijken of het aan de lader ligt, maar dat lijkt me stug, aangezien hij eerst wel werkte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan