USB stick met Jacket aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

johkr

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2016
Berichten
7
Ik wil graag mijn eigen CD's als MP3 op een USB stick zetten en afspelen in de auto. De auto heeft een Jacket Port. Bestaan er USB sticks met een Jacket uitgang? Wie kan mij helpen?
 
Ja, in de auto zit een Jack Port waarop ik een MP3 speler kan aansluiten. Nu wil ik ook een USB stick met eigen muziek daarop aansluiten en zo'n USB stick aanschaffen met die mogelijkheid. Ik ben 75 en ben niet zo op de hoogte van de mogelijkheden. Vandaar de vraag!
 
We hebben het hier over 2 verschillende dingen... De 3,5 mm jack is een analoge lijningang, die direct de versterker in gevoerd wordt. Een USB stick bevat geluidsbestanden maar geeft geen geluidssignaal af. De gegevens zullen dus nog moeten worden 'vertaald' naar geluid. Dat kun je dus niet zomaar op de 3,5 mm aansluiting zetten, want dan hoor je niets.

De beste manier is waarschijnlijk om een MP3-spelertje te gebruiken en de uitgang daarvan aan te sluiten op de 3,5 mm aansluiting van de autoradio.
 
Kan het voorgestelde apparaat muziek opnemen van Media Player? Kan ik het dan op een USB aansluiting in de auto aansluiten en met een kabel verbinden met de Jack Port?
 
Ik denk dat een simpele mp3 player een beter idee is....
 
Op het voorgestelde apparaat kun je helemaal niets opnemen.
Geen idee ook waarom het voorgesteld wordt...
 
Ik heb een GoGear Vibe MP3 speler maar deze werkt niet onder Windows 10. Is daar een oplossing voor. Philips kan mij niet helpen. Vandaar dat ik het via een USB wilde proberen.
 
Ik probeer het voorgestelde programma te downloaden om de juiste drivers te installeren. Klopt het dat dit een betaalde versie is?
 
je bedoeld deze kabel.
Maar is niet geschikt om geluid mee af te spelen.
 
Zit die jack port op de autoradio zelf of zit die elders ?

Indien uitrusting van fabriekswege, mag je ook het merk, type en bouwjaar van je auto zelf vermelden alsook de naam van de geluidsinstallatie. Voorbeeldje : Skoda Octavia 2015 radio Bolero.
 
Ik heb het programma gedownload om een driver te vinden voor mijn MP4 speler echter zonder resultaat.

Bedankt allemaal voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan