uw systeem is onbeschermd

Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
227
Ik heb sinds maart 2016 avast free antivirus en de registratie loopt tot en met maart 2017.
Voor mij werkt dit programma prima, maar in een keer krijg ik de melding:

Uw systeem is onbeschermd.

Ik heb voor de zekerheid maar even een scan laten uitvoeren door malwarebytes. Alles was ok.
Wie kent dit probleem en hoe los ik dit op?
 
Kan je een schermafbeelding van je Avast-gebruikersinterface posten ? Rechtsklik op het Avast icoontje in je statusbalk en kies in het menu voor Avast-gebruikersinterface openen.
 
Als het goed is hier de afbeelding
 

Bijlagen

  • Avast.jpg
    Avast.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 93
Daar mag je klikken op Alles oplossen.

5814ac9207b1e-Avast.jpg
 
Ik krijg dan een melding om wijzigingen aan te brengen( downloaden),heb ik gedaan, maar er gebeurd verder niets.
 
Welke versie van Avast heb je momenteel aan boord ?

Avast -> tandwieltje -> Over Avast (onderaan de kolom aan de linkerzijde) -> Programmaversie. Normaliter zou je versie 12.3.2280 moeten draaien.
 
Klik eens op Starten:
Avast.JPG
 
Je zou enerzijds Avast opnieuw kunnen downloaden, dan je geïnstalleerde Avast verwijderen (dit gebeurt best in veilige modus met avastclear.exe) en na een herstart en opruimbeurt met CCleaner Avast opnieuw gaan installeren ... maar, anderzijds wordt jouw antivirus niet zomaar uitgeschakeld en zou je best je PC eerst eens grondig laten checken op de eventuele aanwezigheid van ongewenst bezoek.

Op bleepingcomputer.com krijg je prima (Engelstalige) support, op HijackThis.nl en op Nationaal Computer Forum gebeurt de behandeling in het Nederlands.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan