mailoplossing gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
379
Beste allemaal,

Lastig uit te leggen, maar ik ga het proberen
Ik heb 2 laptops. Een hiervan via mijn oude werkgever en gekregen als cadeau voor extra uren werken. Dit is een prima en moderne laptop.
Ook heb ik er eentje in gebruik gekregen van mijn huidige werkgever. Het is een oudje, log (17 inch en groot en zwaar) Het opstarten gaat sloom (geen ssd) en heeft een langzame configuratie. Die is van mijn huidige/nieuwe werkgever

Ik wil de eerste gebruiken ook bij mijn nieuwe werkgever en heb de meest gebruikte progs omgezet

Die ik cadeau heb ontvangen heeft de originele WERKconfiguratie en W. 10, behalve de Office en email licentie, die doen het niet (het emailadres is gedeactiveerd).

Je zou zeggen: ga via office 365 werken en haal je mail op daar. Maar helaas mijn huidige werkgever heeft de policy om via outlook (client) de mails te openen en alle office 365 progs geinstalleerd BEHALVE outlook.
Mijn vraag is: Zou er Toch een weg of omweg zijn om toch ook mijn werkmails te kunnen lezen via die goede laptop?
Als ik in staat zou kunnen zijn om mails te lezen op het cadeautje scheelt het mij gesleep, gezeur en veel irritatie.

Alvast heel veel dank voor het meedenken en ik kan pas morgen reageren op jullie eventuele reacties

Jerry
 
vraag bij je nieuwe werkgever naar de gegevens voor webmail, meestal is deze beschikbaar.
 
Dank voor jullie reacties. Ik ga eens kijken wat mogelijk is. Met webmail bedoel je niet outlook 365 toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan