Verkeerde lettertekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Linoge

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Berichten
102
Goedemorgen.

Ik krijg vreemde lettertekens in de tekst terwijl het toetsenbord standaard op Nederlands en Verenigde staten staat ingesteld.
Zo wordt www w9w9w9 of de letter t wordt tl.

Ook gaat de computer meerdere malen in de slaapstand, terwijl dit niet staat ingesteld.

Iemand enig idee wat hier het probleem is en hoe kan ik dit voorkomen??

PS: dit is gebeurd toen ik op youtube een zoektocht wilde doen.

Bvd
Andre Linoge
 
Erg duidelijk is je startposting niet:
a. Als je gewoon Kladblok start ([Windows-toets]+R toetscombinatie -> notepad.exe ), en je typt daar www, komt er dan ook w9w9w9 te staan?
Indien het daar in orde is, en je probleem alleen in webbrowser programma's optreedt, dan lijkt me de tip van Lange Pier het beste om mee te beginnen.
Sterker nog: Ik zou het zo doen:
Doe eerst Junkware Removal Tool
Daarna AdwCleaner uitvoeren (zie link in vorige posting). Zodra succesvol gestart, klikken op Scannen en na de scan klikken op Verwijderen. Daarna moet je computer geherstart worden, dus sluit zoveel mogelijk alvast af.
b. Als het probleem niet (puur) in webbrowser software te zien is maar (ook) in Kladblok (zie bij a.):
[Windows-toets]+R toetscombinatie -> intl.cpl -> tabbblad Talen -> knop Details... -> Zorg ervoor dat Nederlands als invoertaal en Verenigde Staten (internationaal) als standaard staat en klik op Toepassen. Verwijder daarna (in het onderste deelvenster) alle talen die niet relevant zijn en ook alle toetsenbordindelingen die niet relevant zijn en klik op OK. Herstart daarna de computer en kijk of het probleem weg is. Zie in de bijlage hoe het bij mij uiteindelijk staat ingesteld.

Tijs.
 

Bijlagen

  • Toetsenbordindeling_XP2.JPG
    Toetsenbordindeling_XP2.JPG
    44,9 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan