Fout in Windows na resetten tablet - installatie loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel4884

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2016
Berichten
15
Hey,

Wie kan mij helpen om mijn tablet weer aan de praat te krijgen? Ik heb een Terra tablet met Windows 10 home erop. Ik kreeg het idee om eens een reset van het apparaat te doen in de hoop hem weer sneller te krijgen. De tablet ging Windows opnieuw installeren zo leek het maar na een reboot bleef hij hangen met een foutmelding dat er tijdens de installatie is mis is gegaan en hij moet rebooten. En dat blijft hij maar doen.

Bij een desktop is het simpel voor mij, gewoon vanaf usb of dvd opnieuw installeren. Maar bij deze tablet zie ik in de BIOS nergens een optie om te booten vanaf dvd of usb. Dat moet toch kunnen op de een of andere manier? Hieronder de specs van de tablet:

IMG_0922.jpg

Groet van Michel
 
Ik had liever een screendumpje van het biosbootscherm gezien.
 
Nee, ik bedoelde hetzelfde schermpje als in je eerste bericht, maar dan 3 'tabjes' naar rechts, onder het woord 'boot'.
 
Ik heb een dvd speler met Windows 10 dvd erin gehad, hij ziet geen dvd speler. Ik zal eens een bootable usb stick maken, misschien zie hij die wel?
 
Okee, usb-stick erin, ziet hij ook niet volgens mij. Zie het niet als optie in het bootmenu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan