twee simkaarten geen keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

blind

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
67
Ik heb een Samsung Galaxy J5 met dual sims.
Twee simkaarten dus. Voor de laatste update kon ik makkelijk switchen tussen de simkaarten. Bij een contact kon ik kiezen met welke kaart te bellen. En er stond op de startpagina bovenaan dat er twee simkaarten waren.
Nu werkt dat niet meer. En in de contacten kan ik ook niet meer zien wie bij welke kaart hoort (privé en bedrijf). Samsung kon mij daar niet mee helpen want, zo zeiden zij: het toesteltype is uit het buitenland (??!).
Ik heb allerlei instellingen geprobeerd, gerest, simkaarten eruit en erin maar niks helpt.

Wie weet het!!??
 
Waar heb je het toetsel gekocht? En heb je daar al contact mee opgenomen?
 
Ik kan het proberen maar volgens mij is het geen toestel fout.
 
Hallo

"Voor de laatste update kon ik makkelijk switchen tussen de simkaarten"

Terug keren naar de laatste wel nog korrekt werkende firmware versie ???

Geen flauw idee of dit 1 2 3 kan met betrokken toestel ... , daar ik er geen bezit ...

Dit komt blijkbaar overeen met een compleet verkeerde b.i.o.s. firmware te flashen in een p.c. ... , met dit verschil dat er gelukkiglijk nog leven in het betrokken toestel zit ....

Peter
 
ja dat zou ik kunnen proberen. Ik ben alleen huiverig dat ik alles weer opnieuw moet instellen hetgeen ik net de hele dagheb gedaan :d

Ik zal Samsung eens vragen of het kan omdat ik het niet zie op het toestel.
Bedankt!
 
Is er geen samsung store in de buurt waar je woont? Misschien kun je daar eens binnenlopen en je probleem uitleggen, wie weet helpen je ze daar wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan