wat kan er allemaal met een tablet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Ik zou het misschien willen aanschaffen in combinatie met het oefenen / spelen op de piano.
b.v. de ipad
 
Laatst bewerkt:
Moet deze vraag begrepen worden als "kan ik pianospelen oefenen op een iPad" ?

Als het een algemene vraag is: je kunt veel dagelijkse zaken die je met een laptop doet, ook op een tablet doen (internet, email, bankieren). Gebruiksgemak is, door het gemis van een keyboard, wat minder. Het typen op een schermtoetsenbord vergt enige handigheid. Daarnaast is een tablet wat "slomer" in zijn reacties, dus vraagt wat meer geduld. Downloaden van films lukt op een tablet, mede door de meestal beperkte opslagcapaciteit, minder. Ook voor omvangrijk rekenwerk zoals bijvoorbeeld fotobewerking zijn ze mindergeschikt.
 
@brbr : ga eens op zoek naar mensen die bijv. dit al hebben, dan kun je wellicht eventuele voors- en tegens erover lezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat TS een piano heeft en daar op speelt, en zich afvraagt of een tablet daar handig bij is. Antwoord: ja, dat kan zeker helpen. Ik gebruik een tablet in combinatie met een bladmuziekprogrammma een een los voetpedaal om de partituren niet meer vanaf papier te spelen maar dus vanaf de tablet. Werkt prima!
 
Enkel duidelijke en volledige informatie leidt naar het gewenste antwoord.
 
We gaan het misschien lezen.
Bij raadpleging van de laatste 7 tot 10 door TS gestelde vragen reageerde hij of zij niet meer terug.
 
Nee hoor, we kunnen allemaal lezen. :d

Dit heeft niets te maken met het feit dat jij de enige zou zijn die kan lezen ... we lezen immers met zijn allen in bericht #5 dat je denkt te weten dat TS een piano heeft en op die veronderstelling brouw je dan rustig verder ... da's totaal wat anders dan de enige zijn die kan lezen, da's louter vooruit lopen op de dingen zonder dat je over voldoende info (die nog moet worden aangebracht) beschikt.

We wachten dus op brbr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan