regel in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo, ik werk met windows 10 home en heb deze opnieuw geinstalleerd, daarna firefox weer geinstalleerd, maar ik zie nu als ik firefox start een vreemde regel onderaan staan, zie de afbeelding, hoe kan ik deze verwijderen ? heb nl firefox al eens verwjderd en overnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niet.
Knipsel.jpg
 
hallo, ik heb uitgevoerd zoals op die site staat,
de regel is nu weg, maar
als ik Ad-Block weer installeerd in Firefox, dan verschijnt die regel weer,
rara..............
voor het formatteren had ik dat probleem niet in windows 10 met firefox
 
deze heb ik nu ook geinstalleerd, n.m.m. zit in die ad-block een bug;

overigens heb ik nog eens vraagje:
ik gebruik Thunderbird voor de mail, nu wil ik de mails uit windows mail importeren in thunderbird, maar als ik ga naar importeren zie ik alleen een optie: Outlook Express of Outlook of Eudora, maar dus geen Windows Mail, hoe krijg ik nu de oude mailtjes van windows mail in thunderbird ?
 
Daarvoor kan je beter een nieuwe vraag in de juiste sectie stellen.
 
Verplaatst van Win 10 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
about:config dan de lijst gebruiker of user weergeven.(je zal moeten zeggen dat je voorzichtig zal zijn of dat je het begrijpt)
dus alles dat standaart staat is zoals geinstalleert. als het is het verandert dan wordt het gebruiker of user of naar de taal ...
 
Laatst bewerkt:
@kenikavanbis
jobo182 zei:
daarna firefox weer geinstalleerd, maar ik zie nu als ik firefox start een vreemde regel onderaan staan
Die vraag is toch al opgelost, als je het topic goed had gelezen had je kunnen weten dat het helemaal niet over about:config gaat.
Bovendien gaat je reactie nergens over en biedt geen oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan