samsung galaxy tab2 start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
taqblet blijft even op zijn beginscherm staan en gaat dan
vervolgens weer opnieuw opstarten.

heeft iemand een oplossing?
 
1.Sluit de tablet aan op de originele lader en laat deze minimaal 5 uur aan de lader hangen.
2.Probeer na 5 uur de tablet op te starten door de aan/uit knop zeker 10 seconden ingedrukt te houden.
3.Wanneer er een batterij in beeld komt, betekent het dat de tablet weer functioneert en kan worden aangezet (houd de lader aangesloten).
4.Wanneer de batterij niet in beeld komt dient u de home knop + volume omhoog knop + aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken. Houd de knoppen 10 seconden ingedrukt.
5.Zodra het Samsung logo in beeld komt laat u enkel de aan/uit knop los. Houd de overige knoppen ingedrukt.
6.Gebruik nu de volume omhoog/omlaag knop om u door het menu te navigeren naar de keuze om te resetten.
(Let op: bij de Galaxy Tab 3 beweegt de regel cursors grafisch pas na 2 keer klikken, deze verspringt per 2 regels. De cursor gaat per klik een regel omhoog/omlaag, ook al wordt dit niet visueel weergegeven.)
7.Bevestig uw keuze met de aan/uit knop.
8.Bevestig ‘Yes – delete all user data’ met de aan/uit knop.
9.Wacht tot de tablet aangeeft ‘Wipe data complete’ daarna kunt u de tablet opnieuw starten.
10.Werkt alles weer als vanouds? Dan kunt u weer aan de slag!
 
ik krijg de kans niet om dit te doen.
hij gaat aan en voordat ik ook maar iets kan doen is hij
alweer opnieuw aan het opstarten.
 
Kan je stap 4 uitvoeren met de adapter er in?
 
Laatst bewerkt:
ja. ik zie overigens ook een batterij die opgeladen wordt.
 
Laatst bewerkt:
En de rest van de stappen daarna ook gedaan?
 
Laatst bewerkt:
ja. dan start hij keurig op, op een beveiligde scherm. en dan start hij onmiddellijk weer opnieuw op.
 
Dus je hebt een volledig reset gedaan en toch blijft hij uitvallen? Ook met de adapter er in?

Dan zou ik zeggen einde oefening als er geen garantie meer op zit. Mischien kan ik er nog wat mee als ik hem in mijm handen heb maar ben bang van niet.
 
Laatst bewerkt:
Beste JA,
bedankt voor je medewerking.
Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen op de manier die jij aangaf.
dus 2 knopjes indrukken etc.
dan kom je in een soort van veilige modes en kan je via instellingen resetten.
1000 maal dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan