registreren / aanmelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
325
De laatste weken ben ik meerdere keren geconfronteerd bij het openen van outlook met een blauw schern met de volgende tekst: "uw wereld organiseren. De e-mail- en agenda hulpprogramma's van Outlook helpen om te communiceren om belangrijke zaken bij te houden en die dingen voor elkaar te krijgen." Daaronder worden de mogelijkheden 'registreren' en 'aanmelden' (deze laatste ook rechtsboven in het scherm) aangeboden. Ik heb beide keuzes al meerdere keren gemaakt, maar ik heb de indruk dat er niks gebeur gezien het feit dat het scherm weer regelmatig tevoorschijn komt.
Kan iemand mij verder helpen om deze tussenstap naar het komen in het mailpragramma te doen verdwijnen.
Ik begrijp ook niet wat er gebeurt.
 
Hallo. Probeer eens hier.

Ga naar http://mail.live.com Geef nu je e-mailadres en je wachtwoord in. Vink daarna Keep me signed in aan.
Belangrijk: Ik raad je wel aan om dit niet zo in te stellen op een computer waar meerdere mensen gebruik van maken. Dit in verband met je privacy.
 
Hoi

bij mij onthoud hij het wachtwoord al, maar toch moet ik op registreren en of aanmelden drukken daarna gaat hij gewoon naar mijn mailbox. zonder nog eens gebrnaam en wachtwoord in te geven. irritant is dit steeds 1 klik meer te moeten doen.
inloggen.JPG
 
Uitvoeren, (= WinKey+R ) ->typ control userpasswords2 <OK> en daar bovenste
vinkje weghalen. Als je dat al ziet. Ik zie er bij mij alleen maar 1.
Na 'Toepassen' wordt gevraagd welke user automatisch mag inloggen.

outlook.PNG
 
reactie op christion

Het irritante prbleempje is exact hetzelfde als bij jou. Ik denk dat bij mij de aangeboden hulp van manaman niet zal werken. Overigens wel dank voor de aandacht voor het probleempje.
 
Mooi en graag gedaan, kun je weer normaal surfen. :thumb:
 
helaas zo net het bekende blauwe scherm er weer, heb nu het topic van microsoft community maar aangevuld hopende op antwoord van microsoft.
ik hou jullie op de hoogte
 
ik ben ook niet verder geholpen. Jammer. Ik ga dit item daarom sluiten. Dank
 
antwoordt van Microsoft

Hallo Christion



Onze ingenieurs zijn bewust van dit probleem en zijn er volop mee bezig.



Moest je nog vragen hebben, twijfel dan niet om terug contact op te nemen.



Met vriendelijke groet,

Kim
 
nog steeds hetzelfde voor mij

ik denk dat de ingenieurs nog bezig zijn bij microsoft. ik doe elke keer een klikje meer.
 
sinds een paar dagen is het vanzelf opgehouden, denk dat de ingenieurs hun werk hebben gedaan. bedankt voor meedenken.
mag van mij dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan