HP Envy 4500 All-in-one print maar halve foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaat91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2016
Berichten
3
Goeiemiddag, ik sukkel al geruime tijd met het printen van foto's op onze printer. Gelijk welk programma, gelijk welke grootte: foto's volledig uitprinten lukt niet. Steevast ontbreekt het rechter- en onderstuk. Zelfs via het HP programma om foto's af te drukken, lukt het niet. Heeft iemand hier een oplossing voor want heb al een hoop papier en inkt op deze manier verkwist.
Het afdrukvoorbeeld geeft zoals het zou moeten geprint worden en zelfs de afmetingen na afdruk kloppen, alleen ontbreekt een deel van de foto.
 
Kan je in de printeropties niet aangeven dat je wel of geen afloop moet hebben?
Dan wordt het wel volledig afgedrukt ivm witte randen
 
Ik heb al vanalles geprobeerd, printrichting gewijzigd, foto's gevraagd met of zonder witte rand, ander papierformaat, ... krijg er op geen enkele manier een volledige foto uit. :eek:
 
Ik mocht helaas via deze site weinig reactie ontvangen op mijn vraag. De oplossing heeft mijn buurman ondertussen gevonden. Word2007 is niet compatibel met de HP Envy 4500 All-in-one. Noch HP, noch Windows willen aan een oplossing zorgen. HP reageert trouwens HELEMAAL NIET. Enige oplossing: ofwel Word, Excel, ... updaten ofwel je bestanden opslaan als PDF dan lukt het printen wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan