Kan geen verbinding maken met laptop op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaan1946

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2015
Berichten
23
Hallo allemaal,

Ik heb een smarttv gekocht, een philips 49PUS6101, en mijn toshiba laptop verbonden via een HDMI kabel. Ik kan echter het beeld van de laptop met geen mogelijkheid op de tv krijgen. Als ik kijk in de netwerkapparaten van de laptop dan zie ik de tv er bij staan (zelfs tweemaal). Als ik op de tv de verschillende HDMI aansluitingen aanklik, ik heb er 4, dan krijg ik de melding 'Geen signaal, raadpleeg de antenne'.

Ik heb de handleiding van de tv doorgenomen maar word daar niet veel wijzer van. De grafische kaart in de laptop is een ATI Radeon en het besturingssysteem is Windows Vista.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Met vriendelijke groet,
Sjaan
 
Hoi

Neem aan dat je met windows toets+p het notebook al op uitgebreid zetten hebt geprobeerd?
 
Merk en type notebook?

En de HDMI gaat meestal via de GPU in de CPU.
 
De laptop is een Toshiba Sattelite. Met de snelkoppeling Windowstoets + P was ik niet bekend. Ik heb de toets geactiveerd maar ogenschijnlijk gebeurt er niets. Wat GPU betekent weet ik niet?

Met mijn beperkte kennis neem ik aan dat de HDMI kabel goed is want anders zou de laptop mijn tv niet herkennen? Op de tv als ik klik op Bronnen zie ik Netwerk. Als ik die aanklik verschijnt er DNLA en verder niets/ Ook zie ik op de tv de vier HDMI aansluitingen waarvan de laatste de toevoeging MHL heeft. Alle vier geven ze de melding Geen signaal, controleer de antenne

Sjaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan